Digitalni družinski dnevnik
Leto 2020 je spremenilo odnose v večini (razširjenih) družin, saj so skupna kosila, druženje in deljenje novic v živo zamenjali pogovori po telefonu in preko video klicev. Na to se je osredotočila tudi nova oglaševalska akcija za aplikacijo WhatsApp.
Akcijo, ki je nastala v sodelovanju med brazilsko agencijo AlmapBBDO in nemško agencijo BBDO Berlin, so poimenovali »Družinski dnevnik«, v njej pa so snovalci poudarili, da je v letu 2020 WhatsApp odigral posebno vlogo pri ohranjanju vezi z našimi prijatelji in družino. »Tisto, kar vas je držalo skupaj, je tisto, zaradi česar ste zdržali,« je sporočilo oglasa, ki ga bodo prvotno predvajali na najpomembnejših trgih hčerinske družbe Facebook (vključno z ZDA, Veliko Britanijo in Brazilijo), nato pa po vsem svetu. Poleg izvirne, triminutne različice, so pripravili tudi krajše verzije oglasa, ki so ga posneli v Južnoafriški republiki, režirala pa ga je večkrat nagrajena režiserka Joanna Nordahl.