whatsup
Aktualno

Digitalni družinski dnevnik

Leto 2020 je spremenilo odnose v večini (razširjenih) družin, saj so skupna kosila, druženje in deljenje novic v živo zamenjali pogovori po telefonu in preko video klicev. Na to se je osredotočila tudi nova oglaševalska akcija za aplikacijo WhatsApp.

 

Akcijo, ki je nastala v sodelovanju med brazilsko agencijo AlmapBBDO in nemško agencijo BBDO Berlin, so poimenovali »Družinski dnevnik«, v njej pa so snovalci poudarili, da je v letu 2020 WhatsApp odigral posebno vlogo pri ohranjanju vezi z našimi prijatelji in družino. »Tisto, kar vas je držalo skupaj, je tisto, zaradi česar ste zdržali,« je sporočilo oglasa, ki ga bodo prvotno predvajali na najpomembnejših trgih hčerinske družbe Facebook (vključno z ZDA, Veliko Britanijo in Brazilijo), nato pa po vsem svetu. Poleg izvirne, triminutne različice, so pripravili tudi krajše verzije oglasa, ki so ga posneli v Južnoafriški republiki, režirala pa ga je večkrat nagrajena režiserka Joanna Nordahl.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji