burekuna2
Aktualno

Burek Olimpija: Nekaj med Nikejem in Dieslom

Oglaševalska akcija »Burekuna«, ki jo je za Burek Olimpija ustvarila Agencija 101, je bila ena od dveh prejemnic velike nagrade na letošnjem SOF-u, Burek Olimpija pa je postal tudi znamka leta.

»Hrvaška kuna se poslavlja in s tem izgublja svojo trgovalno vrednost. Tiste, ki se nam skrivajo po kopalkah, v počitniških denarnicah in pod sedeži v avtomobilu, gremo lahko še zamenjat na banko. Burek Olimpija pa je ob tej priložnosti priskočil na pomoč vsem, ki bi jih raje zamenjali za burek kot za evre. Za toplo priporočeni prostovoljni prispevek 23 kun dobite topel in slasten burek. Toplo priporočen zato, ker bo Burek Olimpija izkupiček kampanje namenil družini v stiski. Z namenom, da bo lahko z veseljem odšla tudi na banko,« so v Agenciji 101 opisali akcijo, ki ni navdušila le ljubiteljev bureka, ampak tudi žirante SOF-a.

»Verjamemo v projekte, ki pustijo sledi in ne gredo le mimo«

Po mnenju kreativnega direktorja Jureta Korenča se v tem dosežku zrcali dolgoletni duh  znamke Burek Olimpija, pa tudi pogum in razumevanje gostov ter kolektivnega hrepenenja družbe po zabavnih, prizemljenih, pristnih in dobronamernih oglaševalskih projektih. »In seveda ne gre brez ekipe Agencije 101, kjer si iz dneva v dan visoko zastavljamo našo interno kreativno letvico. Poudaril bi usklajenost, razumevanje in ekipno sodelovanje z naročnikom. Le ta ko lahko ob seštevku celoletne bere dobimo odlične presežke,« je povedal za MM.

Matjaž Germ, vodja kreativne ekipe v agenciji, dodaja, da je projekt, ki ga je sestavila ekipa pod kreativnim vodstvom Jureta Korenča in Ane Šušteršič, upravičeno navdušil žirijo. »Veseli me, da je znamka leta letos Burek Olimpija, to se sliši nenavadno in razburljivo, celo presenetljivo. Ampak seveda le, če pogledamo na hitro. V resnici je Burek Olimpija na ljubljanskih ulicah nekaj med Nikejem in Dieslom in si takšno priznanje absolutno zasluži. Veseli me tudi, da smo že drugič zapored osvojili drugo mesto med agencijami. Na Agenciji 101 še vedno verjamemo v projekte, ki pustijo sledi in ne gredo le mimo in k temu bomo stremeli tudi v prihodnje, še vedno pa verjamemo tudi v moč avtentične in pristne ustvarjalnosti. In če povzamem enega od naročnikov, s katerim smo pred kratkim začeli sodelovati – 'vi ste res taki, kot smo videli v predstavitvem filmčku',« pravi.

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji