mm
Aktualno

Agencija W3B za bralce MM-a predstavi Threads

Aplikacija Threads v Evropski uniji uradno še ni prisotna, a Janu Jamšku, vodji digitalnih projektov v agenciji W3B, jo je uspelo prenesti. Svojo uporabniško izkušnjo je delil z bralci MM-a.

»V času, ko je iPhone šele vstopal na slovenski trg, slovenska različica App Store-a ni omogočala prenosa večine aplikacij, zato je bil edini način, da si lahko prenesel te aplikacije ta, da si račun registriral v ZDA. To lokacijo sem ohranili, kar se je v tem primeru izkazalo za prednost – imel sem možnost prednaročila aplikacije Threads. V trenutku, ko je ta bila na voljo, (6. julija), se mi je avtomatsko prenesla in namestila na telefon,« razloži pot do aplikacije.

Ko smo že pomislili, da bi zaradi radovednosti to storili tudi v uredništvu MM-a, nas je Jamšek hitro ustavil: »Če si boste Apple račun registrirali v ZDA, lahko to povzroči nedelovanje nekaterih aplikacij, ki so na voljo samo v Sloveniji. Med njimi so tudi nekatere bančne aplikacije, to pa lahko povzroči več nevšečnosti, kot koristi.«

Prvi vtisi

Sama vzpostavitev računa je enostavna, saj se v novo platformo lahko uporabniki vpišejo preko Instagram računa, prenesejo pa se ime, fotografija in profili, ki jim sledijo. »Ob prikazu domačega zaslona uporabnika sprva spreleti misel, da je zelo podobno kot Twitter. Osnovni pogled zajema časovnico »threadov (niti)«, ki jih lahko všečkamo, ponovno objavimo, komentiramo, odgovarjamo,« pove uvodoma.

»Sam uporabniški vmesnik je zelo eleganten in osredotočen na vsebino, brez nepotrebnih dodatkov, ki bi uporabniku jemali pozornost. Glavna orodna vrstica omogoča interakcijo z aplikacijo - pisanje novih threadov, iskanje uporabnikov in debat, pregled obvestil in urejanje profila. Večina objav trenutno spominja na slavni Hello, World!, večina uporabnikov in blagovnih znamk se šele spoznava s platformo in na njej najavlja svojo prisotnost. Nekateri uporabniki pa nadaljujejo s podobnimi vsebinami, kot so jih dosedaj objavljali na Instagramu. Vsebine in trendi se šele oblikujejo, zato ne moremo natančno opredeliti, kaj točno bo srčica komunikacij na Threads.«

Slovo od Twitterja?

Vodji digitalnih projektov v agenciji W3B se zdi nekoliko prezgodaj, da bi ocenil, ali bo Threads »pop« ali »flop«, vsekakor pa ima velik potencial, predvsem zaradi dodatnih možnosti, ki jih v primerjavi s Twitterjem ponujajo uporabnikom.

Ključno za uspeh omrežja Threads bo prilagajanje potrebam uporabnikov. Oče aplikacije Adam Mosseri je v enem izmed svojih threadov že napovedal izboljšave in dodatne funkcionalnosti, ki bodo kmalu na voljo.

W3B na Threads

»Kot agencija stremimo k temu, da naročnikom ponujamo najbolj inovativne rešitve, ki jih ponuja trg in jim lahko informirano svetujemo. Enako velja za Threads – če se bo izkazalo, da je format primeren za naročnikovo komunikacijo in da bomo z objavami dosegli pravo ciljno skupino, bomo naročnikom to vsekakor ponudili, pred tem pa se seveda navadili na aplikacijo in jo dodobra »naštudirali« (smeh). Kot W3B smo svoj prvi thread so že objavili,« se pohvali. »Komunikacijo bomo prilagajali tehničnim zahtevam platforme, trendom in odzivom uporabnikov.«

aa

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji