mm
Diggit

Vpogled: UI in zasebnost sta nova močna kombinacija za rast

Kako lahko marketing ohrani trajnostno rast v nadvse hitro spreminjajočem se digitalnem okolju?

Marketing in trženje sta se znašla na edinstvenem križišču. Strategije, ki temeljijo na podatkih, imajo ključno vlogo pri personaliziranih in učinkovitih kampanjah, a vse večja skrb za zasebnost prinaša dodatno negotovost.

Kako premagati in osvojiti nove paradigme digitalnega okolja?

Prihodnost uspešnega digitalnega marketinga leži v strateškem povezovanju umetne inteligence in robustnih rešitev, ki ščitijo in spoštujejo zasebnost uporabnikov. Proaktivna uporaba Googlovih rešitev za zasebnost gradi zaupanje potrošnikov, medtem ko optimizacija in merjenje s pomočjo UI ponujata konkurenčno prednost v takšnem okolju. Kateri so osnovni koncepti in strategije, ki določajo to novo dobo marketinga?

Umetna inteligenca v marketingu

UI poganja spletne marketinške operacije – od ciljanja občinstva do optimizacije kampanj. Tri ključna področja, kjer UI blesti, so:

    1. Pametno licitiranje, ki ga poganja UI: skrbno preučuje ogromno količino informacij o vaših oglasih v danem trenutku. Nato prilagaja vaše ponudbe z veliko natančnostjo, da dobite največjo vrednost za svoj denar, pri tem pa se držite omejitev proračuna.
    2. Optimizacija: UI nikoli ne obupa pri pregledovanju rezultatov vaše kampanje. Odkriva vzorce in povezave, ki jih večina ljudi ne bi nikoli opazila (kot sta sprememba v povpraševanju ali osredotočanje na življenjsko vrednost stranke). To vodi do pametnih predlogov, kot je, kam usmeriti vaš proračun, kako narediti vaše oglase bolj privlačne in načinov za izboljšanje, kje ljudje pristanejo po kliku na vaš oglas – nenehno izboljševanje stvari.
    3. Uspeh je zagotovljen: UI ima moč napovedovanja. Pridobi vpogled v pretekle rezultate in vam s premetenimi izračuni ponudi vpogled v to, koliko ljudi bi lahko dosegel vaš oglas, kako privlačen je vaš oglas in kakšni bi lahko bili vaši skupni rezultati. Oboroženi s temi informacijami lažje sprejemate odločitve glede vaših marketinških strategij. Napovedovanje priklicov in izkoriščanje teh vpogledov za povečanje uspešnosti poslovanja je odličen primer tega.

Rešitve na področju zasebnosti Googla

Ko postajajo regulacije o zasebnosti podatkov, kot je GDPR, vse bolj v ospredju, se zavedanje o skrbnem ravnanju z uporabniškimi podatki povečuje. Google Ads proaktivno naslavlja te skrbi s sklopom rešitev, osredotočenih na zasebnost:

  1. Povečane konverzije: ta funkcija dopolnjuje standardno merjenje konverzij v Googlu Ads. Uporablja uporabniške podatke za povečanje natančnosti merjenja, zagotavljajoč tako zasebnost kot preciznost pri poročanju in optimizaciji vaše kampanje.
  2. Načini soglasja: dinamično orodje, ki spoštuje uporabniške izbire glede uporabe podatkov. Načini soglasja prilagajajo vedenje Googla glede na uporabniško izbiro. Omogoča vam aktivacijo prilagajanja izkušenj ob hkratnem poudarjanju preglednosti in uspešnosti.
  3. Google Analytics 4 (GA4): najnovejša različica Googlovega analitičnega paketa je ustvarjena s poudarkom na zasebnosti. Funkcije, kot so podrobni nadzori podatkov in osredotočenost na modeliranje na podlagi dogodkov, učinkovito varujejo uporabniške podatke.
  4. Ujemanje s stranko: orodje omogoča nalaganje seznama strank iz vašega CRM-ja za ciljno oglaševanje, obenem pa varujejo občutljive informacije.

Na naraščajoč pritisk regulativ na uporabo podatkov ne bi smeli gledati kot na oviro. Namesto tega je to priložnost za marketing, da z uporabo teh rešitev za zasebnost gradi močnejše, na zaupanju temelječe odnose s strankami.

Meritve v Googlu Ads

Natančno merjenje je bolj pomembno kot kdaj koli prej. Kako lahko UI in Googlove rešitve za zasebnost izboljšajo vaš pristop?

  1. Zakaj so meritve pomembne: brez zanesljivih meritev podjetja plujejo v temi. Natančni podatki o konverzijah, poteh strank in pričakovanih rezultatih so ključni za razumevanje, kaj deluje in kako izboljšati rezultate.
  2. Izboljšanje merjenja: UI lahko analizira kompleksne podatkovne nize, ki pomagajo zapolniti vrzeli, ki jih povzročajo omejitve zasebnosti. Rešitve, kot sta povečane konverzije in načini soglasja, okrepijo natančnost merjenja, hkrati pa ohranjajo zasebnost uporabnikov.
  3. Rast: natančno merjenje odpira pot k podatkovno usmerjenemu pristopu v marketingu, saj je opredelitev visoko učinkovitih kanalov, segmentev občinstva in strateške razporeditve proračuna precej lažja, poleg tega pa vodi do izboljšav, ki spodbujajo dosledno poslovno rast.

S sprejetjem zgoraj zapisanih zmagovalnih kombinacij lahko blagovne znamke dosežejo trajnostno rast, vzpostavijo pomembne odnose s strankami in uspevajo v hitro spreminjajočem se digitalnem svetu.

mm

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji