mm
Diggit

»Preizkusili smo aplikacijo Threads, nov Twitter... Ne, nismo.«

Meta je predstavila novo aplikacijo Threads, ki močno spominja na Twitter. Kot tehnološki navdušenci smo jo želeli preizkusiti takoj prvi dan. Ostali smo praznih rok, v Sloveniji ni dosegljiva.

K načrtovanju prenosa aplikacije nas je spodbudila že sama novica o novem Metinem podvigu, ki naj bi postavil Elona Muska in Twitter na »hudo« preizkušnjo. Ko pa smo na dan lansiranja aplikacije prebrali, da je Threads v prvih 7 urah dobil 10 milijonov uporabnikov, smo hitro podrsali v App Store in si prenesli Threads.

Žal napačen Threads.

Kljub opozorilu, da »to ni Metina aplikacija«, smo poskusili. Ko se je logotip prenesene aplikacije pojavil na domačem zaslonu, pa smo hitro razumeli, da to ni prava aplikacija.

Aplikacija Threads je dosegljiva le v 100 državah, Slovenije in ostalih držav EU niso med njimi.

Srhljivo podobno Twitterju, le da z nekaj sladkorčki

Mark Zuckerberg je uporabniško izkušnjo opisal kot preprosto in intuitivno, ker se Threads hitro integrira z Instagramom. To pomeni, da je do srčice aplikacije mogoče dostopati samo preko Instagrama - če ga nimate, ga po novem imate, in sicer kot vstopnico v Threads. Morda je Zuckerberg opisal uporabniško kot enostavno tudi zato, ker naj bi bila »srhljivo podobna« Twitterju. Ob odprtju aplikacije se zdi, da uporabnik pristane na predrugačenem Twitterju, prikažejo se mu gumbi za novo objavo, všečkanje, komentar ali citiranje ter števci, ki prikazujejo število všečkov in odgovorov, ki jih je objava prejela.

Zakaj je Threads boljši od Twitterja?

Objave so omejene na 500 znakov, kar je skoraj enkrat več od Twitterjeve omejitve, 280 znakov. Omejitev je blažja tudi pri fotografijah in dolžini videoposnetkov; na Twitterju lahko objavijo 4 fotografije, na Threads 10; videoposnetki so na prvem lahko dolgi do 2 minuti in 20 sekund, na Threads do 5 minut. Na obeh platformah lahko uporabniki delijo spletne povezave.

Zakaj je Threads slabši od Twitterja?

Pri Threads ni ključnikov in funkcije, ki uporabnikom omogoča iskanje določenega besedila ali fraz. Težava nove aplikacije je tudi ta, da je še zelo »zelena« - na njej (še) ni toliko uporabnikov, kar manj »prijatljev« in manj zanimivih, osebnih zgodb. To seveda precej poslabša izkušnjo.

Novinar medija The Guardian je Threads opisal kot sanje, v katerih sta Twitter in Instagram naredila pametnega otroka. »Zmotilo me je le, da je moj domač zaslon poln računov, ki jih še nisem spremljal; morda se bo težava rešila sama od sebe, ko se bo prijavilo več ljudi,« je zaključil.

m

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji