barbara jošt
Aktualno

Agencija POINT OUT z novo tekstopisko

Digitalna marketinška agencija POINT OUT je okrepila svojo kreativno ekipo, ki se ji je z majem pridružila Barbara Jošt kot tekstopiska.

Barbara Jošt je pred prihodom v agencijo POINT OUT tri leta pridobivala izkušnje in znanje kot tekstopiska v oglaševalski agenciji Mayer McCann, kjer je snovala celostne oglaševalske akcije za naročnike, kot so Mastercard, OMV Slovenija, Qlandia, Loka kava, Ilirija in druge. Še pred tem je dve leti delovala na področju odnosov z javnostmi v agenciji Propiar, kjer je kot mlajša svetovalka skrbela za pojavnost naročnikov, kot so Zlatarna Celje, Spar Slovenija, Adidas in drugi. Kot nova članica ekipe POINT OUT bo sodelovala pri vsebinskem in strateškem snovanju digitalno marketinških projektov. 

Nejc Slovnik, direktor agencije POINT OUT, je ob tem povedal, da bodo z novo pridobitvijo okrepili področje kreative, s pomočjo katere bodo naročnikom ponujali še širšo zasnovo kreativnih konceptov in boljšo kakovost storitev.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji