Agencija POINT OUT z novo tekstopisko
Digitalna marketinška agencija POINT OUT je okrepila svojo kreativno ekipo, ki se ji je z majem pridružila Barbara Jošt kot tekstopiska.
Barbara Jošt je pred prihodom v agencijo POINT OUT tri leta pridobivala izkušnje in znanje kot tekstopiska v oglaševalski agenciji Mayer McCann, kjer je snovala celostne oglaševalske akcije za naročnike, kot so Mastercard, OMV Slovenija, Qlandia, Loka kava, Ilirija in druge. Še pred tem je dve leti delovala na področju odnosov z javnostmi v agenciji Propiar, kjer je kot mlajša svetovalka skrbela za pojavnost naročnikov, kot so Zlatarna Celje, Spar Slovenija, Adidas in drugi. Kot nova članica ekipe POINT OUT bo sodelovala pri vsebinskem in strateškem snovanju digitalno marketinških projektov.
Nejc Slovnik, direktor agencije POINT OUT, je ob tem povedal, da bodo z novo pridobitvijo okrepili področje kreative, s pomočjo katere bodo naročnikom ponujali še širšo zasnovo kreativnih konceptov in boljšo kakovost storitev.