bla
Aktualno

27. Zlati boben: Agencija leta je Publicis Milano, znamka leta pa Burger King

V regiji Adriatik sta bila med prvimi tremi slovenska projekta »Gledališki tolmač« in »Untouched By Light«.

Kar trije kreativni direktorji leta

Agencija Publicis Italija iz Milana je drugo leto zapored prejela naziv agencija leta in s tem prispevala k skupnemu uspehu agencijske mreže Publicis, ki je postala agencijska mreža leta. Najboljša neodvisna agencija je ruska agencija Voskhod. Burger King je kot znamka prejel dve veliki nagradi, šest zlatih, štiri srebrne dva bobna. Jorg Riommi, Eduardo Marques in Bruno Bertelli, avtorji kampanje »Plesnivi Whopper« (o akciji smo podrobneje pisali tukaj), so bili izbrani za kreativne direktorje leta.

V tekmovalni sekciji »Vse žirije« (op. All Juries) je bila nagrada Najboljši lokalni duh podeljena agenciji Publicis Latvija za delo »#StillSpeakingUp DeepTruth«, ki so ga zasnovali za naročnika Propuesta Civica. Nagrada »Najboljše družbeno dobro« je šla v roke agenciji White Rabbit iz Budimpešte za neprofitno družbeno dobro kampanjo Terms Against Bullying, zasnovano za Univerzo na Madeiri. Nagrada za najboljše delo v skupini COVID-19 ni bila podeljena.

V regiji Adriatik zmaga McCann Beograd, med vodilnimi SHIFT in Radgonske gorice

Tretje mesto najboljših akcij v regiji Adriatik si delita »Valovi proti valovom«, ki jo je zasnoval Imago Ogilvy Zagreb, ter »Untouched by Light«, delo agencij Bruketa&Žinić&Grey Zagreb, Kaligraf in Rotoplast za naročnika Radgonske Gorice. Drugo mesto si je prislužila kampanja »Gledališki tolmač«, ki jo je agencija SHIFT zasnovala za Društvo gluhih in naglušnih. Zmagovalno delo je »Hvala, zdravniki«, ki jo je  zasnovala agencija McCann Beograd in s tem prejela nagrado agencije leta v regiji Adriatik.

Zmagovalec tekmovanja za Mlade bobnarje, ki ga je ponovno podprla Slovenska turistična organizacija, je z delom Imagine Slovenia postal Dmitry Sharov iz Rusije. Jason Romeyko, svetovni izvršni kreativni direktor skupine Serviceplan, je postal najnovejši član Galerije slavnih, izbrane skupine vizionarjev, ki se pogumno in strastno borijo za napredek kreativne industrije.

Letos je tekmovalo kar 25 odstotkov več kreativnih del in rešitev kot leta 2019.

Na 27. Zlatem bobnu je žirija v ožji izbor uvrstila 271 del in skupno podelila 46 bronastih bobnov, 41 srebrnih bobnov, 30 zlatih bobnov in 14 Grand Prix nagrad v različnih skupinah in kategorijah. Nagrajenci pa so prejeli nove trajnostne nagrade iz okolju prijaznih materialov - naravnih in recikliranih elementov.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji