Jana Savić Rastovac
Vpogled

Izkoristili že pozabljeni medij – in zmagali v B-reportu

Rezultati petega B-reporta so nedvoumni. Agencija McCann Beograd je z domiselno »spreobrnitvijo« malce čudaške srbske navade,ustvarila največkrat nagrajeno akcijo v regiji, sama pa je postala največkrat nagrajena agencija tako v regiji kot tudi v Srbiji.

Izhodišče za akcijo, ki je navduševala na mednarodnih in lokalnih oglaševalskih tekmovanjih (*),  je neobičajna srbska navada, da razočarani starši kar med malimi oglasi v časopisih objavijo, da se iz določenega razloga odrekajo svojim otrokom; pogosto se to dogaja zaradi njihove spolne usmerjenosti. Agencija je v sodelovanju s srbsko nevladno organizacijo Da se zna, ki se zavzema za pravice skupnosti LGBT+, male oglase spremenila tako, da v njih starši zagotavljajo, da se ne odrekajo svojim otrokom zaradi njihove spolne usmerjenosti.

Po mnenju Jane Savić Rastovac, izvršne kreativne direktorice pri McCann Beograd, je sporočilo akcije prepoznala in pozdravila najširša javnost, predvsem zaradi zornega kota, od koder izvira ideja. »Ljubezen do otroka je za vsakega starša nekaj resničnega. Akcija je v morju drugih družbeno odgovornih akcij izstopala prav zaradi uporabe lokalnega vpogleda, prakse 'odrekanja otrokom' v dnevnih novicah, postavljanja staršev v glavno vlogo in uporabe skorajda pozabljenega medija,« je prepričana sogovornica.

Glavni cilj akcije je bil po njenih besedah ozavestiti javnost o zelo občutljivi tematiki. Verjame, da jim je to tudi uspelo. »Med pomembnejšimi rezultati akcije ni le podpora skupnosti LGBT+, temveč tudi prevzemanje njenega slogana kot gesla beograjske Parade ponosa, prepoznavnost naročnika naše in vseh njihovih aktivnosti v družbi ter ustanovitev lokalne podružnice Rainbow Families. Naj vam na tem mestu zaupam, da si lahko obetate njeno nadaljevanje,« je še dodala Savić Rastovčeva.

Ne odričem seIzhodišče za akcijo je neobičajna srbska navada, da razočarani starši kar med malimi oglasi v časopisih objavijo, da se iz določenega razloga odrekajo svojim otrokom.

* Med drugim je bila akcija nagrajena na mednarodnem festivalu kreativnosti Zlati boben in regijski konferenci medijskih trendov SEMPL, na evropskem festivalu kreativnosti Eurobest pa je prišla v ožji izbor.

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji