google
Vpogled

Googlovo matično podjetje s 34-odstotnim povečanjem prihodkov

Povečano zanimanje za oglaševanje na Googlu je v prvem četrtletju 2021 pripomoglo k za več kot tretjino večjim prihodkom in podvojenemu dobičku Alphabeta v primerjavi z enakim obdobjem lani.

V prvem četrtletju 2021 je Alphabet zabeležil skoraj 18 milijard dolarjev oziroma 14,9 milijarde evrov dobička. V enakem obdobju lani je ta številka znašala 5,8 milijarde evrov. Prihodki Alphabeta so poskočili za 34 odstotkov in so presegli 45,5 milijarde evrov.

Prihodki iz oglaševanja v iskalnikih so Alphabetu prinesli za 26,4 milijarde evrov prihodkov, na YouTubu pa 5 milijard (kar je skoraj polovično povečanje v primerjavi z lanskim prvim četrtletjem). Iz storitev v oblaku so zabeležili 3,3 milijarde evrov prihodkov, kar je 46-odstotno povečanje v primerjavi z enakim obdobjem lani.

»V letu 2020 so ljudje uporabljali Google Search in druge spletne storitve, da so ostali informirani in povezani. Še naprej smo se osredotočali na zaupanja vredne storitve, da smo pomagali ljudem po svetu,« je v sporočilu za javnost zapisal Sundar Pichai, izvršni direktor Alphabeta.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji