radio
Vpogled

AudioStar, nova raziskava poslušanosti radijskih postaj na slovenskem trgu

V spomladanskih mesecih smo dobili novo raziskavo poslušanosti radijskih postaj v Sloveniji – AudioStar.

Raziskava je nastala kot odziv na potrebo po bolj sodobno izmerjenih podatkih o poslušanosti radijskih in zvočnih vsebin, tako z vidika vsebine kot tudi z vidika metodologije merjenja.

Tokrat objavljamo najbolj sveže podatke o tedenskih dosegih radijskih postaj, raziskava pa vsebuje še podatke o dosegih po posameznih časovnih intervalih, po posameznih dnevih v tednu ter splošne informacije o času, lokaciji, virih in napravah poslušanja. Poleg podatkov o poslušanosti je na voljo tudi širok nabor demografskih podatkov, podatkov o medijski potrošnji drugih medijev in uporabi različnih komunikacijskih kanalov, s posebnim poudarkom na sodobnejših kanalih komuniciranja (Valicon VIP profil občinstva oz. potrošnikov).

Radio doseže več kot 90 % prebivalcev Slovenije

Radio kot medij dosega več kot 90 % prebivalcev v Sloveniji, tedenski doseg medija je 91,7 % prebivalcev v starosti od 18 do 75 let. V jutranjih urah, med 6. in 9. uro, ga posluša skoraj dve tretjini prebivalcev, to je 63,7 %. Skoraj enak (63,5 %) je odstotek tistih, ki radio poslušajo »na poti«; avtoradio je zato tudi najpogostejša naprava, preko katere se posluša radijski program (65,2 %). Vsaj eno od sodobnejših oblik dostopanja do radijskih programov navaja dobri dve petini vprašanih, 42,9  %, poslušanje radia preko spleta 33,6 %, preko aplikacije 12,1 %, DAB+ pa 10,8 %.

radio po urah

10 najbolj pogosto poslušanih radijskih postaj v Sloveniji – tedenski doseg (vsaj 5 minut)

Radio 1

46,5 %

720.000

Radio Aktual

39,9 %

618.000

Radio Slovenija, Val 202

35,1 %

544.000

Hitradio Center

24,8 %

385.000

Radio City

18,8 %

292.000

Rock Radio

15,8 %

245.000

Radio Slovenija, Prvi program (Radio prvi)

15,3 %

233.000

Radio Veseljak

7,4 %

114.000

Radio Antena

6,7 %

104.000

Radio Ognjišče

5,8 %

89.000

Opomba: radijske postaje so zapisane z imenom, kot je bilo uporabljeno v anketi.

Metodološki podatki

  • vzorčni okvir: 18 do 75 let
  • velikost vzorca: n=7.830
  • čas zbiranja podatkov: 25.3..-22.4 in 3.-10.5.
  • reprezentativnost: spol, starost, izobrazba, regija na ravni tipa naselja
  • metoda anketiranja: samoanketiranje v okviru spletnega panela Jazvem.si (Valicon)

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji