ikea
Razpisi

Zaposlujejo Gorenje, Samsung, A1 Slovenija in drugi

V tokratnem pregledu delovnih mest tedna je največ priložnosti za »digitalce«.

Nacionalni laboratorij za zdravje, okolje in hrano zaposli strokovnega sodelavca (m/ž) v službi za promocijo in marketing. Kandidat bo med drugim sodeloval pri pripravi komunikacijskega načrta organizacije in oblikovanje in odnosih z različnimi javnostmi. Prijave sprejemajo do 2. oktobra 2020 na elektronskem naslovu alenka.gacanovic@nlzoh.si. Več informacij o delovnem mestu najdete na povezavi.

Sanolabor zaposli strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž), ki bo skrbel za urejanje spletne strani, iskalni marketing in spletno analitiko. Prijave zbirajo do 30. septembra 2020 preko portala Mojedelo.com, kjer je tudi več informacij o zaposlitvi.

Gorenje išče strokovnjaka za spletno prodajo (m/ž), ki bo skrbel za vsebino izdelkov na spletnih straneh partnerjev/trgovcev in nadzoroval izvajanje marketinških akcij pri partnerjih. Prijave sprejemajo preko spletnega obrazca, kjer je tudi več informacij o zaposlitvi.

A1 Slovenija v svojo sredino vabi prodajnega svetovalca na področju interneta stvari (m/ž) in skrbnika partnerske mreže interneta stvari (m/ž).

Pri blagovni znamki EQUA iščejo pet novih sodelavcev, in sicer mlajšega tekstopisca (m/ž), tekstopisca (m/ž), vodjo digitalnega oglaševanja (m/ž), marketinškega asistenta za nemški trg (m/ž) in marketinškega asistenta za francoski trg (m/ž).

Samsung zaposli vodjo ključnih strank (m/ž), ki bo odgovoren za povečanje prodaje in pogajanja o letnih pogodbah s ključnimi strankami. Več o prijavi in zaposlitvi si lahko preberete na LinkedInu.

BlenderGroup, ki med drugim zastopa znamke Mahou, Nocco, San Miguel in Masters, išče strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž). Kandidat bo skrbel za pripravo digitalnih marketinških in prodajnih strategij ter za pripravo spletnih vsebin za domače in tuje trge. Prijavite se lahko do 30. septembra 2020 na elektronskem naslovu zaposlitev@blendergroup.si, več o delovnem mestu pa si preberite na LinkedInu.

Intervju

kolster
26. 10. 2020

Danski marketinški aktivist Thomas Kolster, znan po vzdevku Mr. Goodvertising, je…

atkv
21. 10. 2020

V času širjenja covida-19 se je še bolj jasno izkazalo, kako močno je digitalizacija na…

medja
19. 10. 2020

»Ne moremo preprečiti podjetjem, da proizvajajo 'sranje', lahko pa pomagamo…

Naši avtorji