razpisi
Razpisi

Od multimedijskega centra do trajnostne preobrazbe (razpisi)

Zunanje izvajalce v tokratnih razpisih tedna iščejo ZZZS, Mestna občina Maribor, Spirit Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo RS.

Zavod za zdravstveno zavarovanje Republike Slovenije išče izvajalca za vzpostavitev in vzdrževanje multimedijskega kontaktnega centra za obdobje štirih let. Razpis je odprt do 7. novembra 2022, več o razpisu pa si alhko preberete na povezavi

Mestna občina Maribor potrebuje pomoč pri promocijskih aktivnostih in informiranju v sklopu projekta Tribut (katerega glavni cilj je izboljšanje mestnega prometa). Razpis je odprt do 14. oktobra 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Za vse, ki bi radi sodelovali pri predstavitvi Slovenije na svetovni razstavi Expo 2025 v Osaki, je  Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo RS razpisalo natečaj za pripravo idejne rešitve vsebinske zasnove. Ključni elementi predstavitve so logotip, celostna grafična podoba, slogan v slovenskem, angleškem in japonskem jeziku ter celovito prostorsko in časovno strukturirana vsebinska zasnova predstavitve Republike Slovenije. Razpis je odprt do 14. oktobra 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi

Spirit Slovenija išče pomoč pri strokovni podpori procesu trajnostne in krožne poslovne preobrazbe slovenskih majhnih in srednje velikih podjetij med decembrom 2022 in junijem 2026. Razpisno dokumentacijo najdete na povezavi, razpis pa je odprt do 17. oktobra 2022.

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

tkoj
04. 02. 2023

Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi (TKOJ) na Fakulteti za družbene vede…

Zlatko Jančič: »Naše poslanstvo je bilo, da izobrazimo mlade ljudi na področju tržnega komuniciranja – pozneje tudi odnosov z javnostmi –, da bi…

jure
02. 02. 2023

Ekipa MM-a 16. februarja organizira dogodek Dan vplivnostnega marketinga, na katerem bo…

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

Naši avtorji