izbor union
Opaženo

Zmajeva zgodba

Pivovarna Union je v sodelovanju z Agencijo 101 predstavila novo oglaševalsko akcijo, ki spremlja prenovo Unionove vidne podobe.

Kratek opis akcije: V Pivovarni Union so pred meseci predstavili novo vidno podobo vsem dobro poznanega »rdečega« piva in preostalo družino izdelkov Union. Kot poudarjajo v pivovarni, so znamki dali svež in dinamičen videz ter pokazali, da kljub temu, da je zakoreninjen v svoji bogati preteklosti, Union pogumno gleda v novo prihodnost.

»Po skoraj 50-ih letih, odkar je bil zmaj prvič vidnejše upodobljen na embalaži piva Union, smo mu s ponosom podelili priznanje, ki si ga resnično zasluži. Zmaj, kot prepoznavni element blagovne znamke Union, zdaj bdi nad pivovarno in mestom Ljubljana,« so povedali. Še nikoli povedana zmajeva zgodba je tako letos dobila svojo priložnost. Zmaj še vedno živi v temnih kleteh pod pivovarno in varuje esenco piva Union.

Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno oglaševanje

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavnici naročnika: Ajda Jurkas in Nina Tomše

Vodja projekta v agenciji: Tina Slivnik

Kreativni direktor: Jure Korenč

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji