žito
Opaženo

Žitov »Zajtrk kruh«

Žitov »Zajtrk kruh« je del krovne komunikacijske platforme »Toplina in okus doma« za različne vrste kruha tega podjetja. Zasnovala jo je zagrebška Real grupa.

Kratek opis akcije: Tržnokomunikacijska akcija »Zajtrk kruha« izpostavlja ključne sestavine nove, inovativne vrste kruha, ki so enake, kot jih vsebuje tradicionalni slovenski zajtrk. Namenjena je tudi promociji zajtrka kot najpomembnejšega obroka dneva s sloganom »po zajtrku se dan pozna«.

Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, družbeni mediji, prodajna mesta, video platforma, tiskani materiali, promocije, degustacije, interni kanali

Medijska agencija: Pristop Media

Predstavnik naročnika: Rok Cankar

Vodja projekta v agenciji: Dijana Karabašić

Kreativni direktor: Maro Pitarević

Tekstopisec: Saša Filipović

Umetniški direktor in fotograf: Josip Matić

Oblikovalka: Daniela Nakić Alfirević

Režiser: Maro Pitarević

Produkcijska hiša: VAL produkcija, Zagreb

Glasbena podlaga: ASGmusic – good morning

Čas trajanja akcije: od 1. do 31. oktobra 2019

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji