Lay's
Aktualno

Lay's spreminja navijaško himno

Nogometna vročica se bliža vrhuncu in blagovna znamka čipsa Lay's jo bo očitno dobro izkoristila.

Pripravili so oglaševalsko akcijo, v kateri so v središče postavili eno od najbolj priljubljenih navijaških pesmi vseh časov: Olé. Besedo »olé« so spremenili v »ohlay's« in kot pravijo, računajo na to, da se bo iz navijaških tribun letos slišalo ime njihove blagovne znamke. Glavno vlogo v oglasih ima tudi tokrat argentinski nogometaš Lionel Messi, ki je Lay'sov ambasador že od leta 2013, njegova podoba pa bo krasila tudi embalažo omejene izdaje čipsa Lay's.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji