izbor telemach 600k
Opaženo

Zaupa nam že 600.000 mobilnih uporabnikov

Agencija Fried je za Telemach pripravila oglaševalsko akcijo, s katero so obeležili pomemben mejnik – 600.000 uporabnikov mobilnih storitev.

Kratek opis akcije: Ob tej priložnosti so se svojim naročnikom, tako obstoječim kot tudi novim, zahvalili z različnimi ugodnostmi. Oglaševalsko akcijo so zaokrožili s sodelovanjem z Optimisti, prvo slovensko digitalno komedijo, in vsem svojim naročnikom zagotovili ogled predstave po znižani ceni.

Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, digitalno oglaševanje, neposredna pošta, aktivnosti na prodajnih mestih

Predstavnika naročnika: Tanja Winterleitner in Denis Kjostarov

Kreativni in umetniški direktor ter režiser: Josip Modli

Fotografije: Stock/Fried

Produkcijska hiša in tekstopisje: Fried

Medijska agencija: AM komunikacije

Trajanje akcije: 5. februar do 20. marec 2021

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji