lidl kviz
Opaženo

Z igrifikacijo lažje do zaupanja kupcev

Escapebox je za Lidl Slovenija pripravil zabavno in kreativno akcijo, s katero želijo doseči večjo prepoznavnost slovenskih izdelkov.

Kratek opis akcije: »Cilj je bil ustvariti zabavno, a poučno izkušnjo, ki bi prevzela del celovite komunikacijske akcije znane verige trgovin na drobno, s poudarkom na spoznavanju izdelkov slovenskega porekla v njihovi ponudbi. Dodatno dimenzijo projekta je predstavljal zabaven način spoznavanja edinstvenih kulinaričnih, turističnih, športnih in kulturnih zakladov Slovenije,« pravijo avtorji.

Kviz je sestavljalo 15 vprašanj z različnih področij, povezovala so jih zanimiva, zabavna, manj znana, pogosto kar neverjetna dejstva o Sloveniji. Kombinacija informativnih vsebin in zabavne mehanike se je izkazala za odličen način predstavitve slovenskih izdelkov v trgovinah, zlasti zaradi nevsiljive vključitve koristnih informacij o posameznih izdelkih in njihovih dobaviteljih. Med kvizovska vprašanja so vpletli tudi kratko anketo, ki je naročniku pomagala še bolje razumeti nakupne navade in odločitve potrošnikov. »Za sodelovanje v njej se je odločilo kar  6549 posameznikov, kar je zares soliden dosežek, sami odgovori pa so za naročnika izjemnega pomena za sprejemanje nadaljnjih poslovnih odločitev,« so zadovoljni.

Projekt v številkah: pristajalno stran je obiskalo preko 15.000 unikatnih uporabnikov, več kot polovica, 7.700, jih je igro odigralo v celoti in se uvrstilo na lestvico najboljših. Kar 55 odstotkov vseh, ki so kviz odigrali, jih je potrdilo tudi prijavo na naročnikove e-novice, 650 pa jih je doživetje delilo na družbenem omrežju Facebook.

lidl kviz1

lidl kviz2

lidl kviz3

Predstavnica naročnika: Špela Kregar

Kreativni in strateški direktor: Blaž Pregelj

Vodja projekta: Marko Maučec

Tekstopiska: Lucija Šuštar

Izvedbena oblikovalka: Maruša Žemlja

Programer: Tine Pintar

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji