fructal 75 let
Opaženo

Vsak dan rastemo. Že 75 let.

Fructal je v sodelovanju z agencijo Pristop zasnoval komunikacijsko akcijo ob 75-letnici blagovne znamke.

Kratek opis akcije:  Ob pomembnem jubileju znamke Fructal je nastala komunikacijska akcija, ki jo povezuje sporočilo »Vsak dan rastemo. Že 75 let.« Najprej je »vzklila« v televizijskem oglasu z zgodbo otroške oblekice, skrite nekje v kotu omare, ki prav tako kot Fructalova Tetrapack® embalaža, dobi nov namen. Razvejala se je tudi na preostale kanale, kjer bo še naprej širila svoje sporočilo in se tako »ukoreninila« v Fructalovo dolgoletno zgodbo. »Naše poslanstvo je, da se razvijamo, rastemo in vsak dan z malimi koraki postajamo nekoliko boljši. S pozornostjo do ljudi, ki nas obkrožajo in do okolja, tako skupaj ustvarjamo lepši svet. Iz nostalgičnega včeraj raste lepši jutri in Fructal raste skupaj z nami. Že 75 let. Ob odličnem okusu, ki ostaja nespremenjen, je znamka od svojih začetkov zrasla, tako po širini spektra izdelkov kot tudi odgovornosti do okolja in družbe,« so za MM povedali v Fructalu.

Elementi akcije: televizijski, spletni in tiskani oglasi, družbena omrežja, zunanje oglaševanje

Predstavnici naročnika: Tanja Vidmar Šinigoj in Tina Špende Ivanič

Direktorica projekta: Nina Usnik

Vodja projekta: Tjaša Vehovec

Kreativni direktor: Blaž Vuk

Snovalka: Eva Gjörek

Umetniška direktorica: Barbara Podlogar

Oblikovalec: Urban Zotel

Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Fotograf: Matic Kremžar

Trajanje akcije: od 16. marca do 12. aprila 2020 (prvi val)

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji