qmax diesel
Opaženo

Vaša svoboda nas žene naprej.

Ob predstavitvi novega premijskega dizelskega goriva Q Max iQ diesel je Petrol zasnoval novo strategijo komuniciranja kakovosti svojih goriv Q Max.

Kratek opis akcije: V sodelovanju z agencijo Yootree so zasnovali regijsko kreativno strategijo, ime IQ diesel pa je zamisel agencije Publicis. Kreativna strategija v ospredje postavlja temeljne koristi uporabnika; to sta brezskrbnost in z njo povezana svoboda. Navdih za razvoj novega goriva Q Max iQ Diesel in komunikacijske platforme so avtorji črpali iz svobode milijonov ljudi, ki gredo vsakodnevno korak dlje za svoje najbližje, ljubezen, srečo ali hobi.

»Na poti do osebne svobode vsakdo od nas potrebuje zanesljiv vir energije in visokokakovostno gorivo, ki brezhibno deluje v vseh razmerah. Zato so v Petrolu razvili novo gorivo družine Q Max z izboljšano učinkovitostjo in zmanjšanim vplivom na okolje. Z novo platformo Petrol v središče svojih aktivnosti postavlja inovacije in razvoj, ki ljudem omogočajo še večjo svobodo gibanja in življenja,« pojasnjujejo v agenciji Yootree.

petrol1

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletni oglasi, družbena omrežja, spletna stran, oprema prodajnih mest, aktivnosti na prodajnem mestu

Predstavniki naročnika: Peter Curk, Jože Gostiša in Miha Kofjač

Strategi: Tomaž Apohal, Ivor Bogunić in Petra Trontelj Pečnik

Direktorica projekta: Mihela Černe

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisca: Tomaž Apohal in Žan Rus

Umetniški direktor in oblikovalec: Ivor Bogunić

Izvedbenoblikovanje: Petrol

Produkcijska hiša: Kinomotel

Postprodukcija: ArtRabel9

Producent:Rok Kleč

Režiser: Miha Mlaker

Fotograf: Primož Korošec

Zasnova imena produkta: Publicis

Trajanje akcije: december 2019 –februar 2020

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji