mol clovek
Opaženo

V mestu in naravi nismo sami

V Mestni občini Ljubljana pod okriljem družbenoodgovorne akcije »Človek, čuvaj svoje mesto« tudi letos z različnimi aktivnostmi opozarjajo na pomen spoštovanja skupnega javnega prostora.

Akcijo so prvič predstavili leta 2015, z njo pa so želeli opozoriti na nesprejemljivost vandalizma in poudariti pomen spoštovanja skupnega javnega prostora. »Leta 2015  smo se osredotočili na nedovoljeno grafitiranje in uničevanje javnih objektov, v naslednjih štirih letih pa smo v središče akcije postavili ozaveščanje o pobiranju pasjih iztrebkov in odmetavanju žvečilnih gumijev ter cigaretnih ogorkov v koš. Letos se s plakatno akcijo odzivamo na aktualno problematiko,« je o plakatih, s katerimi pozivajo k temu, da moramo odpadke in zaščitne maske odvreči v koše za smeti, povedala Karmen Žirovnik, ki skrbi za marketinške aktivnosti Mestne občine Ljubljana. Kot kreativni direktor se je pod akcijo podpisal Marko Miladinović, kot umetniški direktor pa Nenad Cizl.

mol clovek1

mol človek2

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji