rad
Opaženo

Tvoje srce vidi, česar oči ne

V agenciji Herman & Partnerji so za Radensko zasnovali oglaševalsko akcijo, s katero so želeli opozoriti na dejstvo, da velike in pomembne spremembe pogosto terjajo svoj čas.

Kratek opis akcije: Trajnostno delovanje je v srcu Radenske – podjetje iz Radencev namreč že leta podpira in ustvarja mnoge trajnostno naravnane projekte. Poleg tega so iz leta v leto okolju in potrošniku bolj prijazni tudi njihovi izdelki. S kampanjo »Tvoje srce vidi, česar oči ne« poudarjajo, da male korake proti boljšemu jutri naredimo le, če na stvari gledamo s srcem – tako kot Radenska, ki svoja trajnostna dejanja iz leta v leto nadgrajuje in tako zmanjšuje svoj ogljični odtis ter pomembno prispeva k boljšemu jutri.

radenska1

Elementi akcije: televizijski oglasi, digitalno oglaševanje, aktivnosti na prodajnih mestih, prenova spletnega mesta www.srcnozajutri.si, svetlobni digitalni zasloni

Medijska agencija: AM komunikacije

Predstavnice naročnika: Egle Wehle, Vesna Šavel Geder in Adja Keuschler

Vodja projekta v agenciji: Arin Čebokli

Kreativni direktor: Miha Bevc

Tekstopiska: Eva Stopar

Umetniška direktorja: Sašo Dornik in Gregor Čeferin (spletno mesto)

Oblikovalec: Matic Kosem

Glasbena podlaga: Zvoki narave

Čas trajanja akcije: 10.–30. junij 2022

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji