izbor tus
Opaženo

Tuš: Spoštujmo slovensko, kupujmo domače.

Tuš in Agencija 101 sta pripravila oglaševalsko akcijo, s katero sporočata, da je Tuš slovenski trgovec, ki potrošnikom ponuja več kot 70 % izdelkov in pridelkov slovenskega porekla, ter se zavzema, da bo ta odstotek v prihodnosti še povečal.

Kratek opis akcije: »Pristna slovenska narečja so polna bogatega izrazoslovja, ki nas v trenutku navda s čustvi, ki jih povezujemo s slovensko tradicijo, kakovostjo in okusi. Narečni slogani, ki komunicirajo različne izdelčne skupine, so zato osrednji del oglaševalske akcije,« pravijo njeni snovalci.

Televizijske oglase sestavljajo pripetljaji, ki se zgodijo med nakupovalnimi policami trgovine Tuš in se povežejo s svežino, kakovostjo in okusi izdelkov slovenskega porekla. Narečni slogani ponudbo slovenskih izdelkov v Tušu predstavljajo z igrivimi, hitro zapomnljivimi reki, ki podpisujejo različne izdelčne kategorije. Temu sledi tudi komunikacija na velikih plakatih, kjer slikovni del plakata izdelčne skupine veže z občutkom domačega, izdelčni del pa sporoča o ponudbi slovenskih izdelkov v Tušu. Oznaka »Spoštujmo slovensko, kupujmo domače« je dodaten povezovalni element, ki ga bodo kupci prepoznali tudi na drugih vizualnih kanalih.

tuš4

tuš3

tuš2

tuš1

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, aktivacije na družbenih omrežjih, digitalno oglaševanje, tiskani mediji

Predstavnika naročnika: Matija Vedenik in Danijela Lakičevič

Direktorica projekta: Anja Šeme Todorović

Vodja projekta v agenciji: Tina Slivnik

Kreativni direktor: Jure Korenč

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalec: Aleš Vrbančič

Tekstopiska: Veronika Povž

Komunikacija na družbenih omrežjih: Hana Godina (Agencija 101) in Valerija Jakopič  (TUŠ)
Produkcijska hiša:  Perfo

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Jani Ugrin

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: jesen 2020

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji