turizem lj
Opaženo

Turizem Ljubljana s prenovljeno komunikacijsko platformo

V agenciji Luna \TBWA so za Turizem Ljubljana razvili novo komunikacijsko platformo, ki povezuje vse komunikacijske elemente blagovne znamke Visit Ljubljana: kulturo, kulinariko, butičnost, trajnost, kongresni in športni turizem.

Kratek opis akcije: Pri prenovi komunikacijske platforme so se soočili z izzivom, kako povezati doslej zelo prepoznaven logotip blagovne znamke Visit Ljubljana v krovno platformo za vse nadaljnje komunikacijske elemente in hkrati celostno povezati vsa področja in produkte Turizma Ljubljana. Vsi materiali imajo v prenovljeni komunikacijski platformi skupni element, imenovan »V-rez«, ki sledi obliki logotipa ter ohranja čistost, jasnost in nenasičenost fotografij. »Nov pozicijski slogan Živahna. Živa. #VisitLjubljana izhaja iz jedra blagovne znamke in se osredotoča na dve značilnosti Ljubljane, ki jo ločujeta od konkurenčnih destinacij. Pripravljen je v štirih jezikovnih različicah, poleg slovenske še v angleški, nemški in italijanski: Vibrant. Vivid./Lebendig. Lebhaft./Vibrante. Vivida. #VisitLjubljana. Zaradi uporabe soglasniškega stika je nov pozicijski slogan tudi močnejši, privlačnejši, hitro zapomljiv in predvsem enostaven za izgovorjavo,« pravijo v Luni.

turizem1

turizem2

Predstavnica naročnika: Ana Bavčar

Vodja projekta v agenciji: Katja Blaznik

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Strateginja: Maruša Hrovat

Vsebinska strateginja: Maša Butara

Tekstopisca: Blaž Žnidarec in Maja Burja

Umetniški direktor: Jure Sotler

Oblikovalec: Matic Kozinc

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji