lidlova vitalnica
Opaženo

Tokrat zmoremo z Lidlom Slovenija

Lidl Slovenija nadaljuje s komunikacijsko platformo Vitalnica, ki se osredotoča na aktivni življenjski slog.

Kratek opis akcije: Lidl z Vitalnico nadgrajuje strategijo promocije zdravega in aktivnega načina življenja ter udejanja svojo krovno zavezo »Preprosto več za vas«. Hani Verdev, ki je že več let Lidlova ambasadorka zdravega načina življenja, sta se kot sopotnika pridružila osebni trener Anže Avbelj in radijski voditelj Alen Podlesnik. Trojica vsak mesec za Lidlove kupce preverja mite o izbranem športu. Hana Verdev in Anže Avbelj ob tem pripravljata mesečne nasvete za vadbo in recepte, ki podpirajo vadbeni program.

Vitalna trojica vsak konec meseca uporabnikom tudi neposredno odgovarja na vprašanja in razbija mite v živo na Facebookovi strani Lidla Slovenije. Komunikacija pod krovnim sloganom »Tokrat zmoremo« cilja na vse tiste, ki pri vadbi in prehrani potrebujejo dodatno spodbudo in pomoč, uporabne nasvete pa bodo našli tudi zahtevnejši uporabniki. Vsi nasveti, vaje in recepti so zbrani na strani lidl.si/vitalnica.

lidlova vitalnica2

Elementi akcije: družbena omrežja, spletna stran, spletni oglasi, zunanje oglaševanje, tiskanioglasi

Predstavnice naročnika: Špela Kregar, Katja Heberle, Anita Srac in Nina Plantan

Direktorica projekta: Nina Jakovljević

Asistentka projekta: Eva Remic

Tekstopiska:Maša Stanič

Koordinatorka: Urška Kovačič

Oblikovalca: Katja Heberle in Miha Horvat

Izvedbeni oblikovalec: Dominik Skornšek

Produkcijska hiša: Primate

Fotograf: Klemen Razinger

Trajanje akcije: januar – december 2020

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji