STO
Opaženo

Time to #stayhome. Turn to nature and dream.

Slovenska turistična organizacija (STO) z videom »Time to #stayhome. Turn to nature and dream« nagovarja gledalce, naj v času koronavirusa (začasno) ostanemo doma.

Kratek opis akcije: Hkrati vabi sledilce iz tujine k sanjarjenju o Sloveniji in načrtovanju obiska v prihodnosti pod sporočilom ostani doma oziroma »#StayHome so we can #TravelTomorrow«. »Čus tven nagovor vliva upanje, da bomo lahko kmalu spet uživali v naravnih lepotah Slovenije. Za video, ki je bil zmontiran v času koronavirusa, so bili uporabljeni posnetki, ki so nastali za video Slovenia Green, ki Slovenijo prikazuje kot zeleno destinacijo s poudarkom na trajnostnih sporočilih o zeleni Sloveniji,« so v STO povedali za MM.

STO1

STO2

Elementi akcije: video za družbena omrežja

Predstavnica naročnika: Ana Savšek

Kreativna direktorja: Ciril Jazbec in Katarina Jazbec

Tekstopiska: Katarina Jazbec

Produkcijska hiša: Produkcijska hiša TENT

Vodja projekta v produkcijski hiši: Ajda Ažman Jazbec

Režiser: Ciril Jazbec

Kamermani: Jan Jenko, Matic Oblak in Luka Jenko

Postoprodukcija: Jan Jenko

Trajanje akcije: v času koronavirusa (video predstavljen aprila 2020)

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji