teden rest
Opaženo

Teden restavracij z novo podobo

Od 15. do 24. marca 2024 bo potekal spomladanski Teden restavracij, ki ga letos zaznamujeta sveža vizija in nova podoba, ki so jo zasnovali v agenciji Medias kreativ.

Novo podobo Tedna restavracij opišejo kot čisto, enostavno, a hkrati izrazito prepoznavno. »Prva asociacija, ki jo dobimo ob pogledu na logotip, sta črki T in R, ki enostavno poudarjata pogovorno okrajšavo poimenovanja projekta. Njegovi svežino in sodobnost odraža barvna shema, ki sledi vibracijam sezon in ustvarja prijetno estetsko izkušnjo skozi celotno leto: primarna modra barva deluje kot povezovalni element, roza barva sledi dogajanju pomladne, rumena pa jesenske edicije Tedna restavracij,« pravijo snovalci podobe.

tr1

tr2

Po njihovih besedah so jo zasnovali tako, da omogoča enostavno aplikativnost tako na ravni samega projekta kot tudi pri različnih deležnikih in partnerjih projekta. »Sistemska strukturiranost celostne grafične podobe postavlja temelje za nadaljnje inovativne projekte in dogodke, ki bodo še naprej krepili povezave v kulinarični skupnosti in prispevali k trajnostnemu razvoju projekta v prihodnosti,« menijo.

tr3

V agenciji Medias kreativ svoje primarno poslanstvo sicer usmerjajo v razvoj strategij in znamčenja tržnih znamk; med drugim so na tem področju projekte že ustvarjali z znamkami Bitstamp, Radgonske gorice, JRE-Jeunes Restaurateurs, Vidaa USA in drugimi. Kot poudarja lastnik agencije Gašper Puhan, ekipo pri ustvarjanju vodijo natančnost, prodornost idej, drzna domišljija ter čut in posluh za ideje in želje naročnika. Puhan, ki je ustanovitelj in solastnik več družb (med njimi tudi Galerija okusov in GeoEnergetika) ter podpredsednik mednarodnega združenja JRE-Jeunes Restaurateurs in član upravnega odbora JRE-Slovenija, zase pravi, da je po duši oblikovalec, gostinec in podjetnik, ki ga vsestranska podjetniška narava usmerja v iskanje inovativnih rešitev.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji