stari
Opaženo

Stari, imava problem

Pristop je za projekt ASI pripravil oglaševalsko akcijo, ki daje glas starejšim zaposlenim in opozarja na njihovo nepogrešljivost.

Kratek opis akcije: »Delež starejših zaposlenih se povečuje, hkrati pa se ti na delovnih mestih soočajo z diskriminacijo in neenakostjo, čeprav dejstva govorijo v prid njihovi ključnosti in nepogrešljivosti. Na problem smo v okviru projekta ASI, celovite podpore podjetjem za aktivno staranje delovne sile, hoteli jasno opozoriti splošno javnost, zaposlene in delodajalce. Obenem smo v debato želeli vključiti tudi mlajšo ciljno skupino, ki se je bo problematika staranja prebivalstva v prihodnosti še posebej dotaknila,« pravijo snovalci akcije.

Oglaševalska akcija s sloganom »Stari, imava problem. ASI za rešitev?« daje glas starejšim zaposlenim v zgodbah dveh protagonistov, ki v svojih poklicih rešujeta izzive in gledalca s čustvenim, pomensko močnim nagovorom opozarjata na zgrešenost predsodkov in pomembnost opolnomočenja starejših ter vabita k drugačnemu pogledu nanje. Na to opozarja tudi dodatni poziv »Vključen sem ključen«, ki uokvirja celoto akcije. 

stari2

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletni oglasi, družbena omrežja

 Predstavnica naročnika: Katja Tootill (projekt ASI)

Direktorica naročnika: Irena Kuntarič Hribar (Javni štipendijski, razvojni, invalidski in

preživninski sklad Republike Slovenije)

Direktorica projekta: Petra Muth Zupanc

Vodja projekta: Mojca Mačkovšek Danev

Asistentka vodje projekta: Nataša Lipovčić

Kreativni direktor: Dominik Bagola

Tekstopisec: Žan Žveplan

Oblikovalec: Urban Zotel

Režiser: Luka Štigl

Produkcijska hiša: Squareme

Fotograf:Matevž Kostanjšek

Medijski zakup: Tamma Žbontar in Klemen Avsenik (Pristop Media)

Trajanje akcije: september 2019 do 2022

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji