piknik
Opaženo

SPAR Slovenija z novim UI-orodjem za načrtovanje piknikov

Sparovemu UI-načrtovalcu tedenskih jedilnikov z recepti se pridružuje novo orodje za načrtovanje piknikov – vsezapiknik.ai.

Kratek opis akcije: Rešitev, ki ponuja izboljšano uporabniško izkušnjo in lajša organizacijo piknikov, Spar Slovenija predstavlja v sodelovanju z Agencijo 101. »Pomlad je čas piknikov, ki pa jih pogosto spremlja vprašanje: a spet bomo samo čevapčiče? Poleg tega se na pikniku običajno zberejo naši prijatelji in družinski člani z različnimi življenjskimi slogi. Orodje vsezapiknik.ai poleg klasičnih predlogov na podlagi izbranih preferenc ponuja inovativne ideje za piknik jedi, med katerimi lahko najdemo tudi vegetarijanske in veganske predloge,« pravijo snovalci akcije.

»Organizacija piknikov, še posebej za večje število ljudi, je velik zalogaj. Sprva ne vemo, koliko česa kupiti, misliti moramo na prehranske preference vseh gostov, ob tem pa se nam hitro zgodi tudi, da na kaj pozabimo in to ugotovimo prepozno. Prav zato nas naš načrtovalec piknikov opomni, da na nakupovalni seznam z načrtovanimi količinami dodamo tudi najpogosteje pozabljene izdelke,« je o rešitvi povedal Aleš Popič, vodja digitalnih marketinških storitev v Sparu. Po ustvarjenem nakupovalnem seznamu lahko uporabniki nakup opravijo v fizični trgovini ali na SPAR Online in ob tem dostavo naročijo na dom ali kar na piknik lokacijo.

»Orodji jedilnik.ai in vsezapiknik.ai sta nastali kot del obstoječe Sparove kulinarične platforme Jedel bi. S tovrstnimi rešitvami lahko ponudimo edinstveno in še boljšo izkušnjo za uporabnike,« je dodal Uroš Svenšek, vodja digitala v Agenciji 101. In namignil, da se bo prvima dvema rešitvama kmalu pridružila še tretja.

Predstavitev pametnega orodja spremljajo zabavni digitalni oglasi, ki nas v sezoni piknikov opominjajo, da je njihovo načrtovanje lahko enostavno in brezskrbno.

ai piknik

Elementi akcije: spletno orodje, digitalno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, vplivneži, sporočila za javnost

Predstavniki naročnika: Lidija Rakuša, Aleš Popič in Manca Jevšček

Direktorica projekta: Klavdija Trček

Vodja digitala: Uroš Svenšek

Vodja projekta v agenciji: Abra Nikitenko

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Tekstopiska: Vita Jordan

Umetniški direktor: Miha Grobler

Digitalna producentka: Kristina Zidar

Razvijalca: Jan Zidar in Žiga Šebenik

Oblikovalka: Ivana Katarina Milinković

Spletni oblikovalec: Edin Nasufović

Sodelovanje z vplivneži: Liza Letnik

Specialist za video: Matic Strgar

Strateginja za vsebinske platforme: Hana Klemen Godina

Produkcijska hiša: XO studio

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji