lidlplus
Opaženo

S plusom na dlani se vedno prihrani

Lidl Slovenija je v sodelovanju z Ginger Communication Hubom ob predstavitvi aplikacije Lidl Plus pripravil komunikacijsko akcijo na družbenih omrežjih.

Kratek opis akcije: Lidl je ob 15-letnici delovanja v Sloveniji predstavil aplikacijo Lidl Plus, ki kupcem prinaša vrsto popustov in ugodnosti. Predstavitev so pospremili z obsežno komunikacijsko akcijo na družbenih omrežjih, ki je aktivirala tako vplivneže kot tudi druge uporabnike družbenih omrežij. V prvem delu akcije so pozornost sledilcev na družbenih omrežjih pritegnili skrivnostni plusi, sestavljeni iz vsakdanjih izdelkov Lidla, v nadaljevanju akcije pa so sledilci s kombinacijo sponzoriranih in organskih objav ter nagradnih iger na enostaven način spoznali vse prednosti uporabe aplikacije Lidl Plus.

lidl plus

Elementi akcije: digitalni oglasi, komuniciranje na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži, nagradna igra, gifi           

Predstavniki naročnika: Nina Plantan, Špela Kregar, Tanja Knez, Janja Nardin, Lea Grilc, Veronika Šavrič, Anita Srac, Špela Vozelj, Alen Vogrinčič in Nadja Benedičič

492

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

erikson
05. 07. 2022

Thomas Erikson je tudi v Sloveniji že znan avtor, saj so v slovenščini pri založbi Učila…

Nima smisla, da si zatiskamo oči pred dejstvom, da je na svetu ogromno slabih šefov. Veliko ljudi preprosto ne ve, kako voditi ljudi. In to velja…

manja porle
04. 07. 2022

Manja Porle je ustanoviteljica in direktorica produkcijske hiše Miss Moose Studio, pod…

Manja Porle zagovarja vodenje z zgledom. »Kar vedno pravim ekipi, je: raje delaj manj ur in takrat bolj učinkovito. Sproti jih učinkovitosti tudi…

milenaj
02. 07. 2022

Milena Jakovljević je pred desetimi leti skupaj s sestrama Nino Jakovljević in Sonjo…

Ne motivirajo me denar in nagrade, ampak to, da grem z veseljem v službo in da z ekipo ustvarjamo projekte, na katere smo ponosni. Smo pa vedno bolj…

Naši avtorji