slovenske novice
Opaženo

Pripovedujemo vaše zgodbe. Že 30 let.

V medijski hiši Delo obeležujejo 30. obletnico izida Slovenskih novic, ki so prvič izšle 14. maja 1991 in so znane kot najbolj bran slovenski dnevni časopis.

Kratek opis akcije: Obletnico so počastili z oglaševalsko akcijo, ki poteka pod skupnim sloganom »Pripovedujemo vaše zgodbe. Že 30 let.« Akcija je sestavljena iz številnih aktivnosti, ki bodo potekale do junija 2021, z njo pa se želijo zahvaliti svojim naročnikom in rednim kupcem novic za njihovo zvestobo. Obletnica obenem predstavlja odlično priložnost za nagovor širše javnosti. 

Osrednje izhodišče pri pripravi komunikacijske strategije je bila miselnost: ko preberemo Slovenske novice, vemo, kakšno je življenje in kakšen je ta dan svet. Eden od glavnih elementov akcije je pesem Ne zaupaj v govorice, ki je bila ustvarjena prav za to priložnost. Besedilo pesmi so napisali v agenciji Luna /TBWA, glasbeni aranžma je pripravil znani slovenski skladatelj Goran Šarac, zapela pa sta jo Vili Resnik in Darja Gajšek. Slovenske novice so znane po tem, da v ospredje postavljajo resnične junake iz vsakdanjih življenj iz lokalnega okolja – in prav o tem govori besedilo pesmi. Uporabili jo bodo za promocijo akcije ter v televizijskih in radijskih oglasih, spletnem oglaševanju in oglaševanju na družbenih omrežjih. Za pesem so posneli tudi videospot, za katerega je poskrbela agencija Luna /TBWA v sodelovanju s produkcijsko hišo Kinomotel. V spotu poleg Darje Gajšek in Vilija Resnika nastopa še igralec Matjaž Javšnik, ki je poskrbel za komične vložke.

V agenciji so skupaj z naročnikom pripravili še številne aktivnosti na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in TikTok, vključno z zabavnim filtrom na Instagramu.

sn1

sn2

sn3

sn4

Elementi akcije: televizijski oglasi, videospot, pesem, zunanje oglaševanje, tiskani in spletni oglasi, oglasi in komunikacija na družbenih omrežjih, vsebinski marketing
Naročnik: Medijska hiša Delo

Predstavnice naročnika: Dolores Podbevšek, Estera Lah Poljak in Nina Mijošek

Direktor projekta: Martin Stariha

Vodja projekta: Saša Droftina

Asistentka vodje projektov: Živa Kolar

Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska in avtorica besedila pesmi: Maja Burja

Umetniški direktor: Jure Sotler

Oblikovalec: Jan Mohorič

Strateginja: Maruša Hrovat

Digitalni strateg: Jan Omahen

Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Premrov

Skladatelj: Goran Šarac

Glasbeni aranžer: Krešimir Tomec

Filmska produkcija: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Postprodukcija: Art Rebel 9

Produkcija za družbene medije: Fotonist (Rok Mlinar in Rok Deželak)

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji