nlb krediti
Opaženo

Priložnost živeti po svoje

V agenciji Saatchi & Saatchi Ljubljana so za NLB zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri nagovarjajo mlade, ki razmišljajo o stanovanjskem kreditu.

Kratek opis akcije: NLB kot skrbni mentor svoje poslanstvo vidi v tem, da z enostavnimi produkti, storitvami in s celovito pomočjo izkušenih strokovnjakov tudi pri najzahtevnejših odločitvah – kot je najem stanovanjskega kredita – svojim strankam pomaga uresničevati priložnosti ter jim stoji ob strani pri pisanju neprecenljivih življenjskih zgodb. Prva v vrsti je zgodba o Anji, ki živi v najemniškem stanovanju, vedno bolj utesnjena, a še ne prepričana, da bi vendarle živela na svojem. Ko se le odloči za NLB Stanovanjski kredit, na vselitveni zabavi spozna Roka in zgodi se življenje v vsej svoji razsežnosti in lepoti.

Oglaševalska akcija primarno nagovarja mlade (družine), zaokrožuje pa jo tudi nagradna igra, v kateri bodo v NLB stotim mladim do 40 let ponudili finančno pomoč na poti do njihovega doma – poplačilo treh obrokov kredita v višini do 1000 evrov – in jih tako vsaj malo razbremenili pri reševanju stanovanjskega izziva.

nlb kred1

nlb kred2

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij in neposredna komunikacija, odnosi z javnostmi

Predstavnici naročnika: Manja Gradišek in Simona Mladenović

Direktorica naročnika: Špela Petač

Direktorici projekta v agenciji: Špela Petač in Tina Škoberne Malešič

Direktorica strategije in planiranja: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativna direktorja: Aleš Kočevar in Toni Tomašek

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Aleš Kočevar

Izvršna umetniška direktorica: Špela Drašlar

Umetniška direktorja: Špela Drašlar in Matt Penko

Umetniški direktor (screen formati): Matjaž Škufca

Izvedbena oblikovalca: Jasna Vejselović in Siniša Šafarič

Vsebine, družbena omrežja, odnosi z javnostmi: Gabrijela Vrbnjak, Klemen Bobnar in Bojan Jelačin (MSL)

Asistentka direktorice projekta: Julija Umek

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Miha Mlaker

Fotograf: Primož Korošec

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: september–november 2021

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji