lidl sveze
Opaženo

Preprosto več svežine za vse!

Lidl Slovenija v novi oglaševalski akciji poudarja svežino ponudbe sadja in zelenjave.

Kratek opis akcije: Tudi v svoji poletni akciji Lidl Slovenija poudarja vrline poštenosti in zanesljivosti ter kupcem obljublja najboljše razmerje med kakovostjo in ceno. »Kampanjo smo podprli na številnih platformah, od televizijskih in radijskih oglasov ter veleplakatov do geolociranih digitalnih aktivacij. Na vseh podpremo glavno sporočilo, ki Lidl izpostavlja kot ponudnika pestre izbire izdelkov, ki preprosto nudi več. Več izbire, več kakovosti, več časa z enostavnim nakupom in nizkimi cenami ter zdaj še preprosto več svežine,« pravijo v Lidlu Slovenija.

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletni oglasi, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Tanja Dimitrova, Špela Kregar, Miha Horvat, Robert Gornik, Katja Heberle in Valentin Bufolin

Direktorica projekta: Nina Usnik

Asistentka vodje projekta: Tjaša Vehovec

Kreativni direktor: Drago Mlakar

Tekstopisca: Žan Žveplan in Tjaša Derstvenšek

Umetniška direktorica: Martina Kokovnik Hakl

Oblikovalka: Aleksandra Prus

Izvedbeni oblikovalec: Nejc Vernik

Režiser: Peter Bratuša

Produkcijska hiša: Felina Films

Trajanje akcije: od julija do septembra 2019

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji