dejtanje
Opaženo

#PravilaDejtanja

Akcija opozarja na znake nasilja v partnerskem odnosu, ko je ta šele na začetku.

Opis akcije: Akcijo so pripravili v agenciji Iz principa v sodelovanju z Ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti RS, z njo pa želijo ozavestiti mlada dekleta o dejanjih, ki v razmerju ne smejo biti dopustna.

»Najmanj vsako tretje dekle se že v fazi zmenkov, ko torej še ne živi s svojim fantom, sooča s posesivnostjo, nenehnim nadzorom in drugimi oblikami nasilja. Fant ji na primer določa, kaj lahko počne in kako se lahko obleče, s kom se lahko druži, pregleduje njen telefon, žali njeno inteligenco ali videz, ji omejuje stike s prijateljicami in jo, ko nista skupaj, preko telefona nenehno nadzoruje. Žal se marsikatero dekle ne zaveda, da so to znaki nasilja; še več – nekatera celo menijo, da so to znaki močne ljubezni. Resnica pa je, da so to opozorilni znaki nasilnega odnosa, ki lahko z leti postaja slabši,« opozarjajo v agenciji Iz principa.

Z oglaševalsko akcijo opozarjajo dekleta na 33 znakov nasilja v mladem partnerskem odnosu in jim sporočajo, da je takšno vedenje nedopustno. Hkrati jih želijo opolnomočiti, da se bodo lažje postavila zase in poiskala pot iz takšnih odnosov. K projektu so povabili tudi pevko in vplivnico Gajo Prestor, saj večina njenih sledilk sodi v ciljno skupino, ki jo želijo doseči z akcijo. Da je tematika aktualna, priča dejstvo, da si je spletno stran praviladejtanja.si v samo prvih dveh tednih ogledalo 5.000 ljudi, kar 25.000 pa jih je prisluhnilo Gaji Prestor na družbenih omrežjih.

dejtanje1

dejtanje2

dejtanje3

dejtanje4

Elementi akcije: spletna stran, serija plakatov, vplivnostni marketing, družbena omrežja, zloženke, obdaritve, odnosi z mediji

Sofinancer projekta: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti RS

Vodja projekta v agenciji: Tanja Rudolf Čenčič

Kreativna direktorica in tekstopiska: Simona Kepic

Oblikovalka: Maja Krisper

Sodelavka v agenciji: Klara Nahtigal

Fotografije: Shutterstock

Trajanje akcije: september – oktober 2019

Zunanja sodelavka: Gaja Prestor

Oglaševanje na družbenih omrežjih: Beglobal

Zunanje oglaševanje: Fini oglasi

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji