STIHL
Opaženo

Pr(a)va izbira: STIHL

STIHL predstavlja oglaševalsko akcijo, s katero želijo končne kupce v času spomladanskih opravil spomniti, da so vrtne naprave STIHL prva in hkrati prava izbira zanje.

Kratek opis akcije: »Sporočilo je kratko in jasno kot tudi sam videz plakatov, ki so različni in obsegajo motorne kose, kosilnice, robotske kosilnice ter enoročno akumulatorsko žago za obrezovanje in druga dela na vrtu in v sadovnjaku,« pravijo snovalci akcije.

stihl1

stihl2

stihl3

Elementi akcije: zunanje oglaševanje

Predstavnica naročnika: Melita Kette

Vodja projekta,  kreativni in umetniški direktor, tekstopisec in oblikovalec: Denis Kebler

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: od 1. do 30. aprila 2024

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji