Pospeševanje plačil z Viso
V agenciji Saatchi & Saatchi Ljubljana so za Viso lokalizirali televizijske oglase in zasnovali aktivacije za povečanje zaupanja in uporabe plačil z brezstičnimi karticami Visa.
Visa
Kratek opis akcije: Kljub razširjenosti in potrjeni varnosti kartičnih plačil večina slovenskih potrošnikov še vedno najbolj zaupa plačevanju z gotovino. Z oglasom želijo v Visi sporočiti, da so brezstične kartice še posebej priročne in preproste za uporabo pri vsakodnevnih nakupih tako preko spleta kot tudi na fizičnih prodajnih mestih, hkrati pa, da je Visa vedno prava izbira za varna in preprosta plačila.
Elementi akcije: televizijski, radijski in spletni oglasi, klasični in digitalni oglasi v svetlobnih vitrinah, oglasi na družbenih omrežjih, tiskani in digitalni oglasi na prodajnih mestih, oglasi na lastnih kanalih sodelujočih bank
Predstavnik naročnika: Martin Živković
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar
Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar
Izvedbeni oblikovalec: Siniša Šafarić
Avtor televizijskega oglasa: Proximity Colombia
Lokalna videoprodukcija: Kerozin
Lokalna avdioprodukcija: Matjaž Zdešar
Medijska agencija: Starcom (Publicis Groupe)
Trajanje akcije: april–junij 2021