mladinska poletno branje
Opaženo

Poletno branje: S knjigo greš, kamor želiš!

S poletno oglaševalsko akcijo je založba Mladinska knjiga želela poudariti vidnost ter prepoznavnost knjig in svojih knjigarn, promocijo branja kot najbolj sproščujočo obliko dopustovanja, kratkočasenja in zabave, ter krepitev blagovne znamke.

Kratek opis akcije: »Dobra zgodba te nasmeji, gane, navdihne ali sprosti, kjer koli si. S knjigami vse doživiš. Z njimi lahko v enem poletju obiščeš ves svet. S knjigami lahko objadraš vse konce sveta, četudi si zasidran v ležalniku pod domačo jablano. Zakaj bi ravno brali? Ker je poletje čas za igranje in smejanje v družbi pravih in knjižnih prijateljev. Ker lahko, tudi če je kakšna meja zaprta, ob knjigi premikaš meje v sebi in spoznavaš sebe, druge in svet,« pravijo v Mladinski knjigi.

Celotna komunikacija se osredotoča na nakupno pot stranke, ki so jo z medijskim zakupom in lastnimi mediji zložili v integrirano celoto. Izbrali so oglaševalske kanale, medije in formate z visoko stopnjo dosega, vidnosti in učinkovitosti. Akcija sloni tudi na močni in integrirani digitalni pojavnosti.

MK poletna1

MK poletna2

MK poletna3

Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, tiskani oglasi, vsebinski marketing, podkast, priporočila avtorjev, urednikov in bralcev, piarovske aktivnosti, aktivnosti na družbenih medijih, sodelovanje z vplivneži, e-novice in digitalno oglaševanje

Vodja akcije: Petra Mravlja

Kreativna direktorica: Živa Jalovec

Tekstopiska: Darja Divjak Jurca

Režiserka in fotografinja: Sandra Kovačič

Oblikovalka: Darja Grabner

Odnosi z javostmi: Ester Fidel

Koncept za pojavnost na družbenih medijih: Andreja Počkaj

Koncept za vsebinski marketing: Katarina Peterlin

Trajanje akcije: od 1. junija do 31. avgusta 2020

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji