izbor mercator 2
Opaženo

Po vašem okusu

V Mercatorju so v sodelovanju s skupino Herman & partnerji ustvarili oglaševalsko akcijo po okusu potrošnikov.

Kratek opis akcije: Vsak od nas ima svoj okus in v Mercatorju pravijo, da imajo za vsakega točno to, kar si želi. Tako so zapeljali sporočilo oglaševalske akcije »Po vašem okusu«, ki nagovarja raznolike kupce z najširšim izborom delikates, kruha in pekovskega peciva po vsej Sloveniji. Kreativna ideja povezuje različnost in značaj posameznih delikates oz. kruha z uporabniki, predvsem pa s svojo senzorično estetiko zbuja apetit in željo po uživanju. Širina asortimana odseva tudi v seriji oglasov in pestri pojavnosti v digitalnem okolju.

merc4

merc5

merc6

merc7

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Marjetka Bohinc

Kreativni direktor: Matej Kodrič

Tekstopisci: Matej Kodrič, Rok Artiček in Tjaša Podojsteršek

Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič

Mlajša vodja projektov v agenciji: Nina Piskar

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalka: Daša Žerovnik

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Peter Giordani

Medijska agencija: Nexus

Naslovnica 478

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

nika
08. 04. 2021

Slovenski startup Epidemic ima ambicije zgraditi najmočnejšo skupnost nano- in…

Postati želimo simbol avtentičnosti v vplivnostnem marketingu. Zgraditi želimo najmočnejšo skupnost nano- in mikrovplivnežev na svetu, ki temelji na…

franja1
03. 04. 2021

To so besede Maje Oven, ki je s svojim prispevkom pri organizaciji Maratona Franja in…

amy rodgers
01. 04. 2021

Leto 2020 je svet postavilo pred neslutene izzive. Prihodnost je sicer nehvaležno…

»Leto 2020 je direktorjem marketinga ponudilo priložnost, da se 'resetirajo', inovirajo in razmišljajo zunaj ustaljenih okvirov,« pravi Amy…

Naši avtorji