izbor mercator 2
Opaženo

Po vašem okusu

V Mercatorju so v sodelovanju s skupino Herman & partnerji ustvarili oglaševalsko akcijo po okusu potrošnikov.

Kratek opis akcije: Vsak od nas ima svoj okus in v Mercatorju pravijo, da imajo za vsakega točno to, kar si želi. Tako so zapeljali sporočilo oglaševalske akcije »Po vašem okusu«, ki nagovarja raznolike kupce z najširšim izborom delikates, kruha in pekovskega peciva po vsej Sloveniji. Kreativna ideja povezuje različnost in značaj posameznih delikates oz. kruha z uporabniki, predvsem pa s svojo senzorično estetiko zbuja apetit in željo po uživanju. Širina asortimana odseva tudi v seriji oglasov in pestri pojavnosti v digitalnem okolju.

merc4

merc5

merc6

merc7

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Marjetka Bohinc

Kreativni direktor: Matej Kodrič

Tekstopisci: Matej Kodrič, Rok Artiček in Tjaša Podojsteršek

Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič

Mlajša vodja projektov v agenciji: Nina Piskar

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalka: Daša Žerovnik

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Peter Giordani

Medijska agencija: Nexus

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji