pivoburger
Opaženo

Pivo in burger kot kraljevski par ulične gastronomije

Prihajajoči vikend bo v znamenju piva in burgerjev – v Ljubljani bo namreč že šestnajstič potekal Pivo & Burger Fest. Za vizualno podobo festivala piva in burgerjev je (znova) poskrbel grafični oblikovalec Ljubo Bratina.

Organizatorji so za MM povedali, da je imel festival do pred tremi leti vsako leto drugačno kreativno zasnovo, »a pivo in burger sta medtem resnično postala nerazdružljiv, kraljevski par ulične gastronomije, kar ni presenetljivo, saj številne različice piv in burgerjev nudijo neskončne možnosti kombiniranja.«

Ljubo Bratina je ob snovanju podobe Pivo & Burger Festa želel najti vizualno noto, s katero bi lahko grafična komunikacija dogodka delovala več let zapored, hkrati pa je poskušal iz popularne kulture izluščiti par, ki grafično in vsebinsko sodi skupaj tako dobro, kot skupaj sodita pivo in burger. »Igralna karta s kraljem in kraljico grafično omogoča in izraža oboje. Hkrati namiguje tudi na prej omenjene številne možnosti kombiniranja, kot jih omogočajo igralne karte, govori pa tudi o tem, da ima vsak v paru svoje lastnosti. A šele ko se slednje povežejo v celoto, dobimo nepremagljivo izkušnjo,« je Bratina povedal za MM.

Kraljevski par so doslej uporabili trikrat, prvič leta 2021, ko sta kralj in kraljica stala še vsak zase oz. vsak na svoji karti. »Leta 2022 sta bila postavljena na isto karto, a obrnjena eden gor in drugi dol, letos pa sta si končno padla v objem (smeh). Še dobro, saj Pivo & Burger Fest čaka prenova celostne grafične podobe, za kralja in kraljico pa upamo, da bosta za devetimi bombetkami in za devetimi pipicami živela srečno do konca svojih dni,« še izvemo.

pivoburger

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji