z
Opaženo

»Pametni telefoni so preveč zanimivi, vzemite raje dolgočasnega«

Blagovna znamka Heineken vedno preseneča z nenavadnimi aktivacijami. V tokratni kampanji mlade nagovarja, naj se vrnejo v zgodnja leta novega tisočletja in uživajo ob dolgočasnih mobilnih telefonih.

Heinekenov novi izdelek, mobilni telefon omejene izdaje, se ne poveže z internetom ali aplikacijami družbenih medijev, tako da lahko uporabniki skrajšajo čas, ki ga preživijo pred zaslonom.

Proizvajalec piva se je za projekt »Dolgočasni telefon« povezal z blagovno znamko uličnih oblačil Bodega in z njimi ustvaril omejeno izdajo nepametnega telefona, da bi spodbudil potrošnike, naj pred zaslonom preživijo manj časa, hkrati pa podpirajo druženje in krepitev človeških vezi. Telefon so te dni predstavili na Milanskem tednu oblikovanja.

90 odstotkov mladih na poti v pogubo

Telefon ima prozorno ohišje z ožičenjem v Heinekenovih značilnih barvah in je videti kot telefon iz prejšnjega stoletja. Na blagovni znamki so prišli do ideje, da »mlade vrnejo v preteklost«, na podlagi lastne raziskav, ki so pokazale, da se mladi odrasli, ko se odklopijo od pametnih telefonov, soočajo s hudo krizo in tudi v družbi družine ali prijateljev težko zdržijo brez pogledov na svoje naprave. Kar 90 odstotkov pripadnikov generacije Z in milenijcev v Veliki Britaniji in ZDA se med druženjem pomika v pogubo, kot so se izrazili pri Heinekenu.

Aplikacija, ki omejuje uporabo

Za vse tiste, ki ne bodo dobili enega od 5 tisoč tako imenovanih dolgočasnih telefonov v omejeni seriji, bo Heineken junija letos predstavil aplikacijo, ki lahko funkcionalnost mobilnega telefona omeji le na pošiljanje in prejemanje klicev in besedilnih sporočil.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji