proglas
Opaženo

Opazili smo: Zaprtje družbe

Januarski Proglasi v tedniku Mladina so se osredotočali na družbeni problem zaprtja družbe. Svoj družbeno-kritični pogled je podalo pet oglaševalskih agencij. Njihovi predstavniki so nam pojasnili, kakšni uvidi so jih vodili do kreativnih rešitev.

Mladinini januarski Proglasi so izhajali iz predpostavke, da smo pri nas edino uspešno metodo za zajezitev okužb in hudih pritiskov na zdravstveni sistem v jeseni začeli izvajati prepozno. »Posledično zaprtje z nekaterimi lokalnimi specifičnostmi kar traja in traja, brez pričakovanih učinkov. Grozljivo je, da ob tem ni namenjene nobene sistemske komunikacijske in psihološke podpore prebivalstvu, ki – prav nasprotno – na svoj račun posluša pretežno očitke, žalitve in grožnje. V takšnih razmerah nastaja ogromna količina

poškodovanih ljudi, ki so v stiskah, pod hudim stresom in se počutijo osamljene, ujete in zafrustrirane,« pojasnjujejo v Mladini.

Svoje prispevke so podale agencije AV studio, Luna\TBWA, Pristop, Zadrga in Idejološka ordinacija.

Naslednjih X dni je ključnih

»Ideja za tokratni Proglas izhaja iz nenehnega podaljševanja ukrepov in fraze, ki jo dostikrat slišimo v posmehljivem tonu: 'Naslednjih X dni je ključnih'. Rotiran stavek, ki se ponavlja iz tedna v teden, postavlja vprašanje o številu teh dni, ki vedno bolj deluje kot neskončnost.«

Jure Tovrljan (AV studio)

av

»Pikslasti« spomini na 2020

»Razpisana tema januarskega Proglasa nas je spodbudila, da smo o posledicah zaprte družbe pomislili z najbolj osebnega, intimnega vidika. Naši socialni stiki so že skoraj eno leto povsem digitalni. In če smo običajno spomine na druženja ovekovečili s fotografijami, kako bodo videti naši spomini na leto 2020? Pikslasti in ujeti v okvire naših zaslonov.«

Medeja Kraševec (Luna\TBWA)

luna

Svet je krhek

»Kadar spremenimo ali ugasnemo samo en vitalni parameter v družbi,  se kmalu znajdemo na robu prepada. Zdaj smo priča, kako krhek je svet, v katerem živimo in kako so različni segmenti družbe in ekonomije med seboj povezani.«

Zadrga

zadrga

Kaj nas dela človeške?

»V času omejitev javnega življenja in s tem druženja tehnologija bolj ali manj uspešno nadomešča pozdravne objeme  in dotike ter jih varno ohranja za zasloni.  In prav to iskanje občutenja se je z vsakodnevnim preletavanjem vsebin le še stopnjevalo; z vsako novo interakcijo na napravah smo bližje spoznanju, kaj nas dela človeške – vsi, ki so nam blizu. Upajmo, da čim prej tudi dejansko.«

Pristop

pristop

idejološka

 

Idejološka ordinacija

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji