izkasljaj
Opaženo

Opazili smo: Drugačen pristop k izobraževanju o pljučnem raku

V AV studiu so za Društvo pljučnih in alergijskih bolnikov Slovenije zasnovali spletno video aktivacijo, namenjeno ozaveščanju o zahtevni tematiki – pljučnem raku.

»O tej bolezni se je težko pogovarjati, še težje pa izobraževati. Zato smo za naročnika ubrali drugačen pristop in zasnovali posebno spletno videoaktivacijo, ki starejšo ciljno skupino aktivira in seznani s ključnimi simptomi pljučnega raka,« pravijo v agenciji. Glavno vlogo v aktivaciji ima voditelj Boštjan Romih, ki uporabnike v posebnem videokvizu seznani z najpomembnejšimi vidiki pljučnega raka. Uporabniki se ob tem na prijazen in zanimiv način seznanijo s simptomi, ki jih morajo potencialni bolniki poznati, da lahko pljučnega raka pravočasno odkrijejo in zdravijo. Več o simptomih na izkasljaj.se.

Pri projektu so sodelovali: Metka Nežič (predstavnica naročnika), Dunja Bibianko Marovt (direktorica projektov), Robert Bohinec (kreativni direktor), Urh Kočevar in Črt Krašovec (oblikovalca). Za produkcijo so poskrbeli v PBGW3.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji