citroen1
Opaženo

Opazili smo: Citroën za lepši jutri

V podjetju C Automobil Import so v sodelovanju s Formitas skupino zasnovali aktivnosti, s katerimi poudarjajo, da obnovljivi nadomestni deli za vozila spreminjajo trende v trajnostnem razvoju.

Ugotavljajo, da je trajnostna vizija ključnega pomena za obstoj znamke na trgu, saj je odgovorno in okolju prijazno delovanje postalo na nek način samoumevno. Blagovna znamka Citroën svoj delež k lepšemu jutri prispeva z novim projektom SUSTAINera, s katerim bodo svoje pooblaščene servise naredili za odtenek bolj zelene. Formitas Skupina, s katero sodelujejo že več kot 20 let, je izziv sprejela z odprtimi rokami in zanje ustvarila komunikacijsko akcijo. 

SUSTAINera predstavlja pregledno, trajnostno in cenovno ugodno ponudbo izdelkov in storitev, ki ne ogrožajo kakovosti, hkrati pa ohranjajo okolje z zmanjševanjem količine odpadkov in uporabe virov našega planeta. Okolju prijazni nadomestni deli so stroškovno učinkoviti in ena od najzanesljivejših rešitev za vsa vozila. Pomembno je tudi dejstvo, da se s tem zmanjšuje ogljični odtis, saj z okolju prijazno izbiro stranke podpirajo obnovljive vire energije.

»Splošno znano je, da obnovljeni deli omogočajo do 50 odstotkov manj porabe energije pri proizvodnji in do 80 odstotkov manjšo porabo surovin. Pri tem je pomembno izpostaviti, da so ti deli enako kakovostni, hkrati pa z njimi vsi prispevamo k ohranjanju okolja. Zagotavljanje kakovosti ponovno uporabljenih delov omogoča, da lahko te nadomestne dele serviserji uporabijo tudi za popravila vozil tekom veljavne tovarniške garancije ali jamstva. S tovrstnim odgovornim poslovanjem skupaj vstopamo v novo obdobje trajnosti, ki ustvarja boljšo prihodnost za naš planet,« pravi Tomaž Kukovec, direktor poprodaje in nadomestnih delov za C Automobil Import in P Automobil.

citroen1

Da bo jutri zopet krasen

Ena od glavnih aktivnosti njihove kampanje je projekt sajenja novih dreves na Krasu. Ker si želijo tudi stranke na servisih Citroën vključiti k sodelovanju pri akciji, je kreativna ekipa v Formitas skupini prišla do ideje, da bi tudi drevesa imela svoja lastna imena. Vsaka stranka lahko poimenuje drevo, ki bo posajeno na Krasu, in si s skeniranjem QR-kode tudi ogleda, kje bo drevo posajeno. Sadnja dreves bo potekala v sodelovanju s Slovenskimi državnimi gozdovi.

Cilj je ustvariti trajnostni ekosistem na tem območju, hkrati pa posameznikom omogočiti, da pozitivno vplivajo na lokalno skupnost. V C Automobil Import upajo, da bodo z vključevanjem ljudi preko kampanje na servisnih sprejemih in tudi družbenih omrežjih povečali vključenost v ta pomemben namen.

citroen2

citroen3

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji