onkoman
Opaženo

Opazili smo: 30 sekund vam lahko reši življenje

Društvo Onkoman je v sodelovanju z agencijo AV Studio pripravilo posebno akcijo, v kateri moške spodbujajo k samopregledovanju mod.

Mesec november, ki je poznan tudi kot 'movember', je posvečen ozaveščanju o zdravju moških, zato so v njem začeli z akcijo, ki razbija tabuje okoli samopregledovanja mod in moške poziva k rednemu pregledovanju, ki je ključno za zgodnje odkrivanje bolezni.

Za rakom mod najpogosteje zbolijo mladi moški, ki so stari med 18 in 35 let, vendar pa se seminomski tip pojavlja tudi pri moških med 45 in 55 let. Ker ciljna skupina živi hiter življenjski stil in so dovzetni za 'FOMO' (ang. fear of missing out oz. strah, da bi v življenju zamudili kaj zabavnega), jih akcija nagovarja v času, ko nimajo drugega dela, in jih poziva, da opravijo samopregled, ki jim bo vzel zgolj 30 sekund.

onkoman2

onkoman

Akcija se tako premišljeno poslužuje kanalov in dokazuje, da vsak moški v vsakem življenjskem slogu lahko najde čas, da pregleda svoja moda. Med drugim ciljno skupino dosegajo s televizijskem oglasom, ki se predvaja pred oglasi (dolžine 30 sekund ali več), in poziva, da pregled opravijo v času naslednjega oglasa, na straniščih fakultet s plakati sporočajo, naj pregled opravijo, ko imajo ravno spuščene hlače, tisk in objave na družbenih omrežjih pa vključujejo besedilo, katerega branje vzame 30 sekund – toliko kot pregled mod. Družbeno odgovorna oglaševalska akcija tako izkorišča potencial najrazličnejših medijev in je dosegla celo informativne oddaje, moške garderobe in nogometne tekme.

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji