omv1
Opaženo

OMV Smile & Play igra v času nogometno obarvanega poletja

V OMV Slovenija od nekdaj podpirajo slovenski šport in skrbijo za popularizacijo zdravega načina življenja. Tokrat so uporabnikom in nogometnim navdušencem postregli še z eno dimenzijo športa – zabavno spletno spretnostno nogometno igro Smile & Play.

Kratek opis akcije: Vključitvena in izzivalna igra lovljenja žog v prvo vrsto postavi glavni izdelek akcije za člane Kluba OMVSmile & Drive – ekskluzivno nogometno žogo. V času, ko virtuozi okroglega usnja navdušujejo na televizijskih zaslonih, lahko uporabniki pokažejo svoje igričarske nogometne veščine. Cilj igre je preprost, ujeti čim več žog z edinstvenimi potiski v izbranih slovenskih barvah, zbrati čim več točk in se zavihteti na vrh lestvice najboljših.

Igra sloni na priljubljeni in izzivalni mehaniki iger padanja/pobiranja predmetov. Težavnost v igri se stopnjuje z iztekanjem časa in hitrostjo padanja žog ter kartonov. Igro podpira tedenska lestvica najboljših, ki vsak teden določi tri nove zmagovalce. Vsi trije prejmejo ekskluzivno žogo OMV, vsi registrirani igralci pa se potegujejo tudi za zaključno nagrado.

Igra je v prvi vrsti namenjena promociji ekskluzivnih žog OMV in Kluba zvestobe OMV Smile & Drive. Poleg tega so pri OMV Slovenija želeli nagovoriti nogometno občinstvo in mu kot obliko vključujoče promocije ponuditi igro namesto klasičnih oglasov. Še več, z igranjem in deljenjem igre na svoje družbeno omrežje ali pogovorno platformo, si lahko igralci vsak teden prislužijo dodatnih 100 točk zvestobe na svojo kartico OMV Smile & Drive.

omv3

omv4

Elementi akcije: pristajalna spletna stran, igrifikacija, družbena omrežja

Predstavnica naročnika: Mojca Jejčič

Izvedba: Escapebox

Direktor projekta v agenciji: Blaž Pregelj

Kreativna zasnova: Blaž Pregelj, Marko Maučec, Nina Križaj in Lucija Šuštar

Oblikovalka: Nina Malovrh

Razvoj: Tine Pintar

Trajanje akcije: od 24. maja do 14. julija 2021

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji