Oglasna igra Škratkova dežela
V agenciji Escapebox so za Lidl Slovenija zasnovali promocijsko igro Škratkova dežela, s katero so želeli uporabnikom predstaviti širok nabor igrač, ki se novembra in decembra znajdejo na Lidlovih prodajnih policah.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: Akcija, ki sloni na igrifikaciji, nevsiljivo prikazuje širino nabora igrač, ki ga trgovec vsako leto v adventu ponudi na svojih prodajnih policah. Igralci so morali s škratkom Pomagavčkom v košaro ujeti čim več igrač in s tem pomagati Božičku obdariti prav vse otroke. Po odigrani igri je igralce pričakal hiter pregled točk, ki so jih zbrali, in povezava do nabora igrač na Lidlovi spletni strani.
Igre so igralci odigrali več kot 17.000-krat in jih na Facebooku delili več kot 2000-krat. Povprečen čas igranja igre je bil 14 minut, kar 65 odstotkov vseh igralcev pa se je prijavilo tudi na e-novice trgovca.
Elementi akcije: igrificirana spletna stran z opt-in prijavo na e-novice, unikatna in prilagojena oglasna igra
Predstavnici naročnika: Špela Kregar in Lea Grilc
Vodja projekta v agenciji in kreativni direktor: Blaž Pregelj
Tekstopiska: Lucija Šuštar
Oblikovalka: Maruša Žemlja
Razvijalec: Tine Pintar
Trajanje akcije: november-december 2020