drajv izbor
Opaženo

Nova aplikacija DRAJV

V produkcijski hiši Miss Moose Production so pripravili oglaševalsko akcijo za aplikacijo DRAJV.

Kratek opis akcije: Prva zavarovalniška rešitev na področju telematike, ki spremlja navade voznikov in uporabnikom prinaša ugodnosti pri avtomobilskih zavarovanjih, je bila v Sloveniji predstavljena leta 2015, ko je Zavarovalnica Triglav razvila mobilno aplikacijo DRAJV. V petih letih si je aplikacijo, ki spodbuja in nagrajuje varno vožnjo, naložilo že več kot 150.000 uporabnikov, danes pa jo mesečno redno uporablja dobrih 51.000 voznikov. Aplikacija je s 1. oktobrom 2020 zaživela v novi podobi, z naprednimi novimi funkcionalnostmi pa bo uporabnike še naprej spodbujala k varnejši vožnji in jih nagrajevala z raznolikimi ugodnostmi.

Elementi akcije: videopredstavitev nove aplikacije in videopredstavitev prehoda s stare na novo aplikacijo

Predstavnica naročnika: Špela Jereb Planinšek

Vodja projekta in kreativna direktorica v agenciji: Manja Porle

Tekstopisec: Ekipa Miss Moose

Umetniški direktor: Alf Ruge

Ilustratorka: Dominika Kowalska

Agencija in produkcijska hiša: Miss Moose Production

Trajanje akcije: od 1. do 31. oktobra 2020

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji