hisense
Opaženo

Nov hladilnik Hisense PureFlat gre okoli sveta

Hisense, kitajska multinacionalka na področju bele tehnike in elektronike, na svetovni trg lansira novo linijo modernih hladilnikov PureFlat. V AV studiu so poskrbeli za komunikacijo − brez prepirov.

Kratek opis akcije: »Nov hladilnik PureFlat je mojster v prilagajanju vsaki kuhinji, saj s svojim elegantnim dizajnom z ravnimi linijami in tehnološkimi prednostmi uspešno rešuje različne izzive shranjevanja hrane,« pravijo v AV studiu, kjer so zgodbo izzivov, s katerimi se vsak dan srečujejo družinski člani, zapeljali še korak dlje. Kreativna zgodba temelji na humornih situacijah, ki vodijo v smeri konflikta, vendar se ob pomoči prednosti hladilnika uspešno rešijo v korist vseh vpletenih.

Celostna 360-stopinjska oglaševalska akcija v izhodišče postavlja prednosti novih hladilnikov, ki obogati z zgodbo »No more arguments« in izkoristi različne kanale komuniciranja.

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje, tiskano in spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, oglaševanje na prodajnih mestih, komunikacija B2B

Predstavnica naročnika: Tanja Mimović

Direktorica projektov: Dunja Bibianko Marovt

Vodja projekta v agenciji: Vesna Bašelj

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež

Digitalna stratega: Dušan Boldin in Nace Dolenc

Umetniški direktor: Vasja Grabner

Oblikovalec: Gašper Štern

Produkcijska hiša: Bright Visuals

Režiser: Nejc Pohar

Fotograf: Jan Pirnat 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji