nlb
Opaženo

NLB Osebni kredit

Grey Ljubljana je zasnoval novo oglaševalsko akcijo, ki poudarja prednosti NLB Osebnega kredita na zabaven, pristen in življenjski način.

Kratek opis akcije: V življenju lahko hitro pride do situacije, ko denar povsem nepričakovano potrebujemo takoj. Grey Ljubljana je to prikazal na duhovit način, s katerim se zlahka poistovetimo. »Še dobro, da NLB omogoča najem osebnega kredita v poslovalnici že v eni uri, preko mobilne banke Klikin pa že v nekaj minutah,« pravijo. Akcija ne poteka le v Sloveniji, ampak tudi v vseh drugih državah, kjer je prisotna NLB Skupina.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, radijski oglas, družbena omrežja, interni kanali in prodajna mesta

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavnici naročnika: Natalija Majcen in Manja Gradišek

Vodji projekta v agenciji: Teja Rajšp in Pia Erman

Direktorica naročnika: Simona Mladenović

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Tekstopisca: Klemen Šefer in Katja Petrin Dornik

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalca: Hana Domijan in Andraž Grulja

Spletna oblikovalka: Urška Kos

Produkcijska hiša: Bright Visuals

Režiser: Jure Dostal

Direktor fotografije: Damjan Radovanović

Postprodukcija: Bright Visuals & NuFrame

Barvna korekcija: Matic Prusnik

Fotograf: Ciril Jazbec

Zvočna obdelava: Matjaž Moraus Zdešar

Medijski načrtovalki: Nataša Češnovar in Nika Oražem

Družbena omrežja: Ajda Silič Žemva (NLB) in Monika Habjanič (Grey)

Čas trajanja akcije: 14. aprila do 17. maja 2019

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji