jn
Opaženo

Naturetinih 100 najljubših

Ob stoletnici obstoja slovenske blagovne znamke Eta Kamnik, ki od svojega začetka ustvarja živilske izdelke s podpisom iz narave, so v podjetju s pomočjo agencije ENKI zasnovali oglaševalsko akcijo.

Kratek opis akcije: Ob jubilejnem mejniku, prvem stoletju legendarnih znamk iz Etine kuhinje Natureta, Renški hram in Talis, so snovalci akcije izpostavili poseben izbor stotih najbolj priljubljenih izdelkov. Za ljubitelje Naturete so ob tem ustvarili posebno aktivacijo; med 100 izdelki lahko izberejo deset favoritov in s tem sodelujejo v nagradni igri. Veliko obletnico so podprli tudi z zunanjim oglaševanjem ter akcijo na spletu in družbenih omrežjih.

Elementi akcije: spletna stran, družbena omrežja, nagradna igra, zunanje oglaševanje, digitalni zakup, AR-filter

Naročnik: Eta Kamnik

Predstavnici naročnika: Ksenija Jankovič in Lučka Godnov

Agencija: ENKI

Vodja projekta in strateginja: Tjaša Lenardič

Oblikovalca: Luka Grčar in Blaž Jakelj

Programiranje: Matej Tratnik

Tekstopiska: Iris Vrhovski

Medijski zakup: AM Komunikacije

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji