nomago
Opaženo

Najudobnejši prevoz na letališče – Nomago Shuttle

Skupina Nomago je lani na trg uvedla novo storitev, ustvarjeno po meri in željah uporabnikov. Gre za shuttle bus Nomago, direktno linijo med Ljubljano ter letališčema v Benetkah in Trevisu, po novem pa tudi letališčem v Trstu.

Kratek opis akcije: Z oglaševalsko akcijo so želeli prikazati, da shuttle bus na trg prinaša nov standard kakovosti na področju mobilnosti in sledi Nomagovi strategiji povezovanja regije ter zagotavljanja nadstandardnih storitev na področju e-mobilnosti. Oglas prikazuje vse prednosti shuttla – poleg hitrega nakupa vozovnic preko spleta tudi udobnejše sedeže, premium razred s še udobnejšimi sedeži in večjo razdaljo med njimi, prostor za družine z dodanimi mizicami ter otroškimi sedeži, veliko prostora za prtljago, električne in USB-vtičnice ter brezplačno brezžično internetno povezavo. »Predvsem pa smo želeli uporabnikom sporočiti, da se v Nomagu zavedamo, da je prihodnost v celoviti storitvi mobilnosti, ki jo podpira informacijska tehnologija in da želimo trgu ponuditi inovativne storitve na področju popotništva, ki bodo uporabniku olajšale pot do cilja,« o sporočilu akcije pravijo pri Nomagu. 

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja, spletno mesto, promocijska gradiva

Predstavnica naročnika: Vanja Ogrinc

Vodja projekta v produkciji: Danijel Vovk

Kreativna direktorica in tekstopiska: Neža Zupančič  

Fotograf: Matic Perčič

Režiser: Peter Kleva

Produkcijska hiša: CUT Production

Medijska agencija: Media Publikum

Intervju

dali
24. 07. 2020

Dali Bungič je del agencije Luna že dve tretjini njenega obstoja. V njej je začela kot…

Ozrli smo se na doslej prehojeno pot Lune, se dotaknili tako njenih vzponov kot tudi padcev in se posvetili tudi odnosu med »čustvi in številkami«,…

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

Petčlanska ekipa agencije v prvi vrsti stavi na kakovostne vsebine, ki jih zagotavlja preplet njihovih raznolikih znanj, veščin in izkušenj.

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Športne televizije smo bile med najbolj prizadetimi dejavnostmi, saj je bila naša osnovna dejavnost, t. i. core business, prekinjena praktično po…

Naši avtorji